استاندار آذربایجان غربی: بزرگداشت درگذشتگان ایام کرونا مصداق همدلی مومنانه است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربی اعلام کرد یکی از جلوه های بارز بیماری کرونا تقویت حس مشارکت در بین مردم است و مراسم بزرگداشت درگذشتگان ایام کرونا مصداق همدلی مومنانه است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۹۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار آذربایجان غربی: بزرگداشت درگذشتگان ایام کرونا مصداق همدلی مومنانه است

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی؛ محمدمهدی شهریاری همزمان با سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(س) در ویژه برنامه بزرگداشت درگذشتگان ایام کرونا که در مسجد لطفعلی خان ارومیه ترتیب یافته بود، ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار گفت: خود را شریک غم این خانواده ها می دانیم و امیدواریم با مساعد شدن شرایط بتوانیم مراسماتی باشکوه در همه شهرستانها به یاد درگذشتگان که غریبانه سفر کردند برگزار نماییم.

وی افزود: علاوه بر درگذشتگان کرونا، برگزاری مراسمات یادبود برای دیگر درگذشتگان نیز میسر نشد و این مسئله باعث مشکلات روحی روانی برای مردم شد.

شهریاری با اشاره به اینکه امروز مدیریت کرونا در کشور روز به روز بهتر می شود و جایگاه ایران در جهان در مقایسه با بسیاری از کشورهای مدعی، درخور تحسین است افزود: به مدد الهی و همراهی بی نظیر مردم، رسانه ها و مسئولین امروز شرایطی به مراتب بهتر از بسیاری از کشورها بویژه در بحث بهبود یافتگان داریم.

استاندار آذربایجان غربی گفت: کارهای بزرگی در کشور در بحث مدیریت کرونا از جمله غربالگری و بیمار یابی به همت تلاشگران عرصه سلامت و دیگر دستگاه های اجرایی، نظامی و انتظامی انجام گرفته است.

شهریاری با اشاره به اینکه مشخص نیست این بیماری چه زمانی خاتمه می یابد تصریح کرد: باید یاد بگیریم با آن طبق دستورات بهداشتی و رعایت فاصله گذاری هوشمند زندگی کنیم.

وی با قدردانی از تلاش همه رسانه ها و خبرنگاران بویژه صدا و سیما در آگاهسازی عمومی و برنامه یادبود حدیث صبر ابراز امیدواری نمود با همراهی مردم در تداوم طرح فاصله گذاری هوشمند، روند زنجیره انتقال ویروس بیش از پیش محدودتر شود.

به جهت رعایت توصیه های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند، این برنامه بدون حضور عمومی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار