دستگیری سارقان با 105 فقره سرقت در کرج

کرج (پانا) - رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری سارقان خودرو و قطعات داخل خودرو با اعتراف به 105 فقره سرقت خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارقان با 105 فقره سرقت در کرج

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد نادربیگی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم خودرو در مناطق "محمدشهر و مهرشهر" شهرستان کرج، رسیدگی به موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در اقدامات اولیه خود با همکاری کلانتری های 22 "مهرشهر" و 25 "محمد شهر" با افزایش گشت های انتظامی در ساعات پیک وقوع سرقت در نقاط آلوده، عرصه فعالیت را برای سارقان تنگ کردند که در نهایت یکی از سارقان حین سرقت توسط ماموران کلانتری 25 "محمد شهر" دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی مشخص شد نامبرده و همدستش از سارقان معروف و سابقه دار هستند که ابتدا اقدام به سرقت یک دستگاه خودرو پراید کرده و سپس به وسیله آن اقدام به سرقت های مکرر و متعدد داخل خودرو و قطعات خودرو کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: در ادامه مخفیگاه همدست متهم نیز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده نیز دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ نادربیگی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو سرقتی متهمان مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل پلاک خودرو، ضبط و باند، رینگ و لاستیک، باطری و مخزن گاز ال پی جی کشف شد.

وی افزود: در بازجویی های به عمل آمده متهمان چاره ای جز اعتراف در پیش رویشان ندیدند و به 5 فقره سرقت خودرو و 100 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که ارزش اموالی که این باند به سرقت برده اند دو میلیارد و پانصد میلیون ریال برآورده شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز با تجهیز خودروی خود به لوازم بازدارنده از به سرقت رفتن آن پیشگیری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار