پخش تلویزیونی محتوای آموزشی باقیمانده دروس دوره های سواد، انتقال و تحکیم از صداوسیمای مرکز خراسان رضوی

مشهد(پانا)- معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در جلسه شورای اداری این معاونت از پخش تلویزیونی محتوای آموزشی باقیمانده درس های دوره های سواد، انتقال و تحکیم از صداوسیمای مرکز استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پخش تلویزیونی محتوای آموزشی باقیمانده دروس دوره های سواد، انتقال و تحکیم از صداوسیمای مرکز خراسان رضوی

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، مصطفی اسدی معاون سواد آموزی این اداره کل در جلسه شورای اداری این معاونت گفت: زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزشیاران به دلیل استمرار سیاست فاصله گذاری اجتماعی و ممنوعیت تجمعات از فروردین ماه به تعویق افتاد و هر گونه اظهار نظر در این رابطه از سوی مسئولین ذیربط به سمع و نظر آموزش دهندگان خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: در روزهای نهم تا 11 اردیبهشت ماه سامانه ثبت نام جهاد دانشگاهی برای ویرایش اطلاعات کلیه داوطلبین باز خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: با پخش برنامه های سواد آموزی از صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی تعطیلات را هدفمند می کنیم.

اسدی تصریح کرد: بسته های آموزشی از طرف سازمان برای آموزش مجازی در اختیار آموزش دهندگان و سواد آموزان شهرستان ها قرار خواهد گرفت و تصمیم داریم با پخش تلویزیونی محتوای آموزشی باقیمانده درس های دوره سواد، انتقال و تحکیم از طریق صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، فرصت استفاده از آموزش رایگان را برای سواد آموزان فراهم کنیم تا خللی در کیفیت و کمیت آموزش به وجود نیاید.

معاون سواد آموزی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان از برگزاری جلسات بهبود کیفیت با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی، مسئولین سازمان نهضت سواد آموزی و روسای ادارات آموزش و پرورش استان در اردیبهشت ماه به صورت ویدئو کنفرانس خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار