دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر:

آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهرامروز ثابت مانده است

بوشهر(پانا)_ دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان بوشهر در روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت بدون اضافه شدن مورد جدید ثابت ماند .

کد مطلب: ۱۰۶۰۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آمار مبتلایان به کرونا در استان بوشهرامروز ثابت مانده است

سعید کشمیری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار وبدا در بوشهر بیان داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۲۶۷ نفر شامل ۱۴۰ مرد و ۱۲۷ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۲۶۷ نفر) تاکنون ۱۴۶ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۰۳ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و هفت نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
دکتر کشمیری گفت در زمان حاضر مردم از فعالیت این مراکز بیمار یاب نگران هستند اما باید بدانند این مراکز هیچ آلودگی به همراه ندارد، چون تمهیدات لازم اندیشیده شده و بخش مربوط به بررسی این افراد جداسازی شده و مابقی تماسی با این بخش نخواهند داشت.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود : در کنار راهبرد فاصله‌گذاری اجتماعی امروز راهبرد بیماریابی و شناسایی زودهنگام موارد مثبت بیماری و جداسازی آن‌ها از افراد دیگر در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است چراکه این افراد هرروزی که از آلودگی آن‌ها می‌گذرد می‌توانند بیماری را به چندین نفر دیگر منتقل کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه نگران تجمع‌ها هستیم تأکید کرد: نگرانی‌ها باید در خصوص تجمع‌ها، دور همی‌ها، ترددهای بی‌مورد در اماکن عمومی مانند پارک‌ها، بازار و ساحل باشد نه اینکه نسبت به مراکز بیمار یابی که تلاش می‌کنند افراد ناقل را شناسایی کنند نگرانی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار