برگزاری آیین سپاس معلم درآموزشگاه متوسطه دوره اول سبلان ناحیه یک اردبیل

اردبیل (پانا) - آیین سپاس معلم آموزشگاه متوسطه دوره اول سبلان ناحیه یک اردبیل با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین سپاس معلم درآموزشگاه متوسطه دوره اول سبلان ناحیه یک اردبیل

به گزارش اداره اموزش و پرورش اردبیل، با توجه به ایام تعطیلی مدارس در دوران شیوع بیماری کرونا و نیز با رعایت فاصله اجتماعی، تعدادی از دانش آموزان به نمایندگی از طرف دانش آموزان آموزشگاه متوسطه دوره اول سبلان ناحیه یک در آیین زنگ سپاس معلم این آموزشگاه شرکت کرده و از معلمان خود تقدیر کردند.
در حاشیه این آیین، مدیرکل آموزش و پرروش استان با تبریک این هفته به فرهنگیان استان گفت: روز معلم یادآور شکوه و عظمت انسان های بزرگ و نستوه است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین و ماندگارترین جلوه های عشق، معرفت و فداکاری را به نمایش گذاشته اند.

احمد ناصری با بیان اینکه 19 هزار همکار فرهنگی در مسئولیت تعلیم و تربیت ایفای نقش می کنند، اظهار کرد: 250 هزار نفر دانش آموز استان اردبیل در 3 هزار و 394 آموزشگاه و 12 هزار کلاس درس مشغول تحصیل هستند.

او در ادامه از تجلیل 290 نفر از معلمان شاغل در آمزشگاه های دولتی و غیر دولتی به عنوان معلمان منتخب استان خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه با ابراز سپاسگزاری از زحمات معلمان در ایام تعطیلی مدارس به جهت شیوع بیماری کرونا عنوان کرد: معلمان استان در این ایام با شیوه های مختلف آموزشی و از طریق فضای مجازی یا حضور در مناطقی که فاقد امکانات اینترنتی بود، موجب تداوم در امر تعلیم و تربیت شدند.

ناصری ادامه داد: معلمان استان با دلسوزی های خود موجب ارتقای سرمایه اجتماعی آموزش و پرورش شدند و با اقدام عملی خود شعار "اگر مدرسه هم تعطیل باشد تعلیم و تربیت تعطیل نیست " را محقق ساختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار