۱۰ هزار بسته معیشتی در البرز توزیع شد

کرج (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز اعلام کرد در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده های دانش آموزان کم برخوردار این استان توزیع شد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۷۱۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۰ هزار بسته معیشتی در البرز توزیع شد

به گزارش ایرنا، فرشته فهمیده گفت: پس از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در نیمه ماه شعبان، کمیته‌ای در آموزش و پرورش البرز برای کمک به خانواده‌های دانش آموزان نیازمند شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه توزیع کمک های معیشتی آموزش و پرورش از نیمه شعبان در بین خانواده های دانش آموزان نیازمندآغاز شد، خاطرنشان کرد: این بسته های حمایتی با مشارکت فرهنگیان و خیرین تهیه شد. ارزش ریالی هربسته معیشتی ۲ میلیون ریال است.

فهمیده اضافه کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی، توزیع این بسته های معیشتی در راستای حفظ کرامت خانواده های دانش آموزان نیازمند انجام شده است.

وی با بیان اینکه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه بار دیگرفرهنگیان ثابت کردند که درعرصه خدمت به نیازمندان پای کارهستند،عنوان کرد: در هرمدرسه البرز یک پایگاه همدلی تشکیل شد تا دانش آموزان نیازمند زیر پوشش رزمایش کمک مومنانه قرارگیرند.

وی بیان کرد: در سبد اهدایی آموزش و پرورش البرز، مایحتاج و موادغذایی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: به تعدادی از خانواده های دانش آموزان نیازمند کمک نقدی صورت گرفت.

وی یادآور شد: برای جمع آوری کمک های فرهنگیان و خیرین درالبرز پویش‌ همدلی کمک مومنانه راه اندازی شد تا بتوانیم در ماه مبارک رمضان حمایت لازم را دانش آموزان نیازمند در استان داشته باشیم.

فهمیده افزود: ارسال کمک های فرهنگیان و خیرین برای خانواده های دانش آموزان شناسایی شده نیازمند ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار