کمپین «معلم قدردان تو هستیم»، از سوی بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

یاسوج (پانا) - رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد این کمپین با هدف تقدیر از مقام شامخ معلم و در فضای مجازی بین گروه‌های مختلف انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کمپین «معلم قدردان تو هستیم»، از سوی بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش استان، سرهنگ جاماسب بهمنیار در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: دیدار با برخی خانواده شهدای فرهنگی با رعایت اصول مراقبتی و بهداشتی، برگزاری جشنواره سپاس معلم با موضوعات فیلم و عکس، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، تقدیر از معلمان شورای کانون‌های مرکز استان و شهرستانها از مهمترین برنامه های هفته معلم است.

او افزود: همزمان با هفته معلم برخی برنامه های بسیج فرهنگیان نظر به محدودیتهای فاصله گذاری هوشمند بصورت ویدئوکنفرانس برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان با اشاره به اجرای طرح کمکهای مومنانه گفت: در این هفته از معلمان بسیجی فعال تقدیر می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: برای کمک مالی به آسیب دیدگان از بیماری کرونا طرح کمک مومنانه فرهنگیان با اعلام به شهرستانها و مناطق آغاز و کمکهای نقدی و غیرنقدی داوطلبانه جمع آوری و به نیازمندان اهدا می شود.

هادی زارع پور افزود: جامعه فرهنگیان استان 102شهید به اسلام و انقلاب تقدیم کرده است.

او گفت: در طول سال تحصیلی برای آشنایی بیشتر نوجوانان و جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت یادواره های شهدای فرهنگی و دانش آموزی بصورت مدرسه ای برگزار شد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان خاطرنشان کرد: همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم از فعالان فرهنگی حوزه بسیج در فعالیتهای اردویی، مسابقات اهداء خون و اجرای طرح تقدیر می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار