برنامه‌های هفته معلم در منطقه 19 به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 از برگزاری برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم در منطقه با هدف جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا به صورت مجازی و به دور از هر گونه تجمع خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های هفته معلم در منطقه 19 به‌صورت مجازی برگزار می‌شود

مهدی شاملو، در گفت و گو با پانا، با بیان اینکه امسال روز معلم که به مناسبت شهادت استاد علامه، آیت‌الله مرتضی مطهری (ره) گرامی داشته می‌شود، مصادف است با روزهای نورانی و پرفیض ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان ماهی که همگی ما مهمان خدای متعال هستیم، شَهْرٌ دُعِیتُمْ فِیهِ إِلَی ضِیافَهِ اللَّهِ. میزبان، خدایی است که معلم است و با تعلیم کتاب انسان‌ها را از ظلمت به سمت نور هدایت می‌کند.

وی با اشاره به ضرورت تغییر روند اجرای برنامه های هفته معلم در شرایط فعلی، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با این ویروس، برنامه‌های امسال مربوط به این مناسبت در منطقه به شکل غیرحضوری و ابتکاری با روش‌های (تولید محتوا) در خبر رسان های داخلی برگزار می‌شود.

شاملو افزود: امسال پویش دانش‌آموزی سپاس معلم که به همت سازمان دانش آموزی منطقه و به منظور قدردانی از معلمان در فضای مجازی و البته متنوع در سطح منطقه است، بصورت مجازی راه‌اندازی شده است.

همچنین محفل انس با قرآن در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و جشنواره قرآنی در ۴ محور قصه گویی، قرائت و کتابت دعای ربنا و تاثیرگذارترین آیه قرآن در زندگی را به صورت مجازی و در این ماه مبارک در حال برگزاری است.

معاون پرورشی و تر بیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 در خاتمه بیان کرد: امیدواریم بتوانیم با اراده راسخ و با همتی جهادی در اجرای هرچه بهتر نقشه جامعه آموزشی و تربیتی کشور و ایفای نقش مؤثر آموزشگاه های منطقه در جهت رسیدن به اهداف چشم‌انداز توسعه، موجبات سعادت و سرافرازی دانش آموزان عزیزمان را فراهم آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار