معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مدارس استان کرمان

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مراکز آموزشی تحت پوشش تشکل‌ها، کانون‌ها، انجمن اولیا و مربیان و دارالقرآن‌ها در پانزدهم ماه مبارک رمضان مقارن با ولادت امام حسن (ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مدارس استان کرمان

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی در نشست ستاد استانی پشتیبانی و برنامه ریزی شورای هماهنگی تشکل های دانش آموزی گفت: طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مدارس استان کرمان با مشارکت مدیران مدارس، تشکل های دانش آموزی، دارالقرآن ها، کانون های فرهنگی تربیتی، انجمن اولیا و مربیان با محوریت سازمان دانش آموزی با شعار هر مدرسه یک پایگاه سلامت در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی تحقق راهکار 8/8 سند تحول بنیادین مبنی بر مشارکت فعال آموزش و پرورش در مواجهه با نیازهای فوری و عمومی جامعه، لبیک به در خواست مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی مومنانه، احیا روحیه انقاق، تقویت روحیه کرامت و ترویج فرهنگ نوع دوستی و مشارکت جویی بین دانش آموزان، همراهی و همدلی با دانش آموزان خانواده های آسیب دیده از پدیده کرونا و انسجام بخشی هدایای دانش آموزان برای خانواده های نیازمند را ار مهمترین اهداف اجرایی این طرح برشمرد.

مرادی با بیان اینکه این طرح همزمان با میلاد کریم اهل بیت امام حسن (ع) در مدارس استان اجرا می شود بر ایجاد زمینه لازم در راستای حضور حداکثری دانش آموزان در این طرح تاکید کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: محور اصلی خدمات در این پویش ارائه ارزاق است و بعد از جمع آوری بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار