رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

پاسخ گویی به ۱۶۲۵ سوال مشاوره ای دانش آموزان، در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا

کرمان(پانا) - رئیس مرکز مشاوره و خدمات روان شناختی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا به 1625 سوال مشاوره ای دانش آموزان به صورت برخط(آنلاین) در این مرکز پاسخ داده شده است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۶۰
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ گویی به ۱۶۲۵ سوال مشاوره ای دانش آموزان، در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، نورالله شیخ پور با اعلام این خبر عنوان کرد: از آغاز شیوع ویروس کرونا از طرق فضای مجازی و همچنین به صورت تلفنی و در صورت لزوم با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری، برنامه ها و خدمات متعددی به دانش آموزان از سوی مرکز مشاوره اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان ارائه شده است.
وی اظهار کرد: با توجه به پروتکل‌های ارائه شده توسط وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی مبنی بر رعایت نکات بهداشتی در خصوص ارتباطات بین فردی و همچنین تعطیلی مدارس، مرکز مشاوره اداره کل از طریق ربات خودکار پاسخ گو و همچنین راه اندازی 2 وب سایت آموزشی خبری، 2 اپلیکیشن اندرویدی و تهیه بروشور و تدوین مقالات روانشناختی اقدام به ارائه آموزش‌ و پاسخ گویی به والدین، دانش آموزان و همکاران حوزه مشاوره کرده است.
نورالله شیخ پور خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا به یک‌هزار و ۶۲۵ سوال که به صورت آنلاین از سوی دانش آموزان سراسر کشور ارسال شده بود، پاسخ داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار