توزیع 3 هزار بسته غذایی بین دانش آموزان محروم استان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- با کمک خیرین نیکوکار جامعه فرهنگی یاوری و به مناسبت ماه مبارک رمضان 3 هزار بسته غذایی بین دانش آموزان محروم استان خراسان جنوبی در 3 نوبت توزیع می شود.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۵۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 3 هزار بسته غذایی بین دانش آموزان محروم استان خراسان جنوبی

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مدیر کل آموزش و پرورش این استان گفت: با کمک خیرین نیکوکار جامعه فرهنگی یاوری و به مناسبت ماه مبارک رمضان 3 هزار بسته غذایی بین دانش آموزان محروم استان در 3 نوبت توزیع می شود.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی در آیین توزیع مرحله نخست این مواد غذایی تصریح کرد: در اولین قدم 204 بسته شامل برنج، حبوبات، روغن مایع، صابون، پودر رختشویی، ماکارونی و ماسک به ارزش بیش از 30 میلیون تومان بین دانش آموزان محروم مدارس شهرستان بیرجند توزیع شد.

او، با اشاره به توزیع مرحله دوم بسته های غذایی تا پایان هفته معلم، اظهار کرد: طرح کمک های مومنانه نیز با همکاری و مشارکت معلمین خیر به همراه کلیه تشکل های دانش آموزی، انجمن های اولیا ومربیان، مراکز دارالقرآن و کانون های فرهنگی و تربیتی اجرا می شود.

واقعی با بیان این که مقرر شده حساب متمرکز تحت عنوان همدلی و کمک مومنانه با محوریت بسیج دانش آموزی برای هر منطقه اجرا شود، یادآور شد: کلیه تشکل ها کمک های نقدی و غیر نقدی خود را تحویل بسیج دانش آموزی داده و تا بیست و نهم اردیبهشت ماه سال جاری؛ به صورت متمرکز جمع آوری شود؛ سپس بین دانش آموزان نیازمند مدارس با تشخیص مدیر مدرسه توزیع خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار