در راستای تداوم موفقیت هرمزگان در کنکور:

تدوین برنامه آموزشی و تقویتی مجازی پایه دوازدهم متوسطه

هرمزگان(پانا)-استاندار هرمزگان اعلام کرد برای تداوم نتایج عالی دوسال اخیر دانش آموزان هرمزگانی در کنکور لازم است درخصوص تدوین برنامه آموزشی و تقویتی به صورت مجازی برای دانش آموزان کنکور اقدام شود.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۵۶
لینک کوتاه کپی شد
تدوین برنامه آموزشی و تقویتی مجازی پایه دوازدهم متوسطه

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، فریدون همتی در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با تبریک روز معلم به تمامی فرهنگیان استان، گفت: در دو سال اخیر با اجرای ابتکارات آموزشی و به کارگیری شیوه های جدید، موفقیت ها و کسب نتایج عالی دانش آموزان هرمزگانی هم از نظر کیفیت رشته ها و دانشگاه‌های معتبر و هم کمیت و تعداد قبول شدگان در دانشگاه‌ها را شاهد بودیم.

وی افزود: برای اینکه این موفقیت ها تداوم پیدا کند، به آموزش و پرورش این مأموریت داده شده که طی مدت 10 روز نسبت به تدوین برنامه آموزشی و تقویتی برای دانش آموزان پایه دوازدهم که امسال در کنکور شرکت می کنند، از طریق شبکه های مجازی و همچنین بکارگیری ظرفیت صدا و سیما اقدام کند.

همتی ادامه داد: برای دانش آموزانی که به دلایل مختلف نمی توانند از آموزش فضای مجازی و برنامه آموزشی شاد بهره مند شوند در مرحله اول برای این دانش آموزان درسنامه و سی دی تهیه و تولید شده است که معلمان راهنما وظیفه انتقال معلومات و بازخورد یادگیری را بر عهده دارند که مطابق گزارشات به‌عمل آمده، بازخورد آن در بین دانش آموزان مطلوب است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: در مرحله دوم نیز درسنامه و سی دی با هزینه بالغ بر500 میلیون تومان از محل اعتبارات آموزش و پرورش تهیه و در اختیار این دانش آموزان گذاشته شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: در سال گذشته و با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان، مسائل و مشکلات آب و برق 180 مدرسه برطرف شده بود و در سال جاری نیز مشکل برق 64 مدرسه و همچنین مشکل آب 42 آموزشگاه دیگر نیز برطرف می شود.

همتی گفت: به همت مدیران کل آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس استان هرمزگان، حدود 600 کلاس درس تا ابتدای مهرماه سال 99 به کمک بنگاه های اقتصادی، خیرین و از محل اعتبارات ملی و استانی به فضاهای استاندارد آموزش و پرورش استان اضافه می شود.

موسی دادی زاده سرخائی، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، با قدردانی از زحمات همه اعضای شورای آموزش و پرورش هرمزگان در سال 98 گفت: تأسیس هنرستان بهیاری، پیگیری ساخت اردوگاه هرمز، پیگیری تخصیص وام کم بهره برای مؤسسین مدارس غیر دولتی، هزینه های ایاب و ذهاب دانش آموزای و تحقق اجرای ماده 18 قانون شوراهای آموزش و پرورش از مهمترین موضوعات در حال پیگیری در سال 99 است.

وی افزود: در سال گذشته 370 درصد در جذب مطالبات آموزش و پرورش از محل درآمدهای شهرداری و برنامه بودجه نسبت به سال گذشته رشد داشته ایم که امید است با برنامه ریزی صورت گرفته درآمدهای آموزش و پرورش در زمینه های مختلف بسیار فراتر از سال گذشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار