مدیرکل آموزش و پروش هرمزگان:

معلمان هرمزگانی اسوه فداکاری و مسئولیت پذیری هستند

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت معلمان استان هرمزگان فراتر از انتظار جلوه های زیبائی از عشق، ایثار و گذشت را به نمایش گذاشتند که مسئولیت پذیری خانم نجفی، نمونه بارز این فداکاری است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۵۵
لینک کوتاه کپی شد
معلمان هرمزگانی اسوه فداکاری و مسئولیت پذیری هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخائی در مراسم تقدیر نمادین فرهنگیان استان هرمزگان که در دبستان دخترانه شاهد ناحیه یک بندرعباس برگزار شد، گفت: در سال جاری هفته معلم متفاوت تری از سالیان گذشته را تجربه می کنیم و تحت تأثیر بیماری کرونا، مدارس به منازل انتقال یافته است.

وی افزود: حضور معلمان هرمزگانی در مدارس مجازی بعد از شیوع بیماری کرونا، 24 ساعته و تمام وقت شده است و در این مسیر جلوه های زیبائی را به منصه ظهور رساندند.

دادی زاده اضافه کرد: مسئولیت پذیری خانم سودابه نجفی، معلم دبستان دخترانه شاهد، نمونه بارز این فداکاری، عشق و گذشت است که با وجود فوت فرزند خود، مسیر آموزش را تداوم بخشید و مطابق تعهد خود به دانش آموزان، در کلاس درس مجازی حاضر شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: به واسطه این تفکر که معلمان قشر دانای کشور هستند، انتظار از فرهنگیان تزریق دانائی و خرد به جامعه است و معلمان هرمزگانی با خلاقیت و بهره گیری از شرایط روز، روند آموزش را تداوم بخشیدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار