با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن روز معلم

کرمانشاه (پانا) - رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با صدور پیامی، خطاب به دکتر یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرارسیدن ایام گرامیداشت مقام معلم را به جامعه فرهنگیان تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۳۶
لینک کوتاه کپی شد
تبریک رییس کل دادگستری استان کرمانشاه به مناسبت فرارسیدن روز معلم

متن پیام پرویز توسلی زاده به شرح ذیل است:

⁦«هوالمعلم»
وُزِنَ حِبرُ العُلَماءِ بِدَمِ الشُّهَداءِ فرَجَحَ عَلَیهِ
رسول اکرم(ص): جوهر عالمان با خون شهیدان موازنه شد و جوهر عالم به خون شهید برتری یافت. ⁦
جناب آقای دکتر مجید یزدان پناه
مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان کرمانشاه
خدای سبحان «جل جلاله» نخست معلم انسان است و ازآن پس کسوت زیبا و بهجت بخش معلمی زینت افزای قامت پیام آوران پارسای اواز انبیا و اولیای معصوم شد. در مرتبه ای پایینتر، امانت تعلیم و تربیت به بندگان خوب او رسیده تا روح خدا را در کالبد جهالت زده ی دیگر بندگان بدمند و به گوهر اصیل و الهی دانایی، جانشان بخشند و چه حکیمانه فرمود نخست معلم انقلاب، امام راحل که : «معلمی شغل انبیاست».
اینجانب مراتب قدردانی همراه با نهایت خضوع خود را تقدیم محضر تک تک جامعه ی شریف معلمان و استادان راستین نظام تعلیم و تربیت کشور و بویژه معلمان عزیز کرمانشاهی می کنم. دلسوزانی که چه بسا پیشتر و بیشتر از اولیای فرزندان این آب و خاک، دغدغه ی پرورش و آموزش آنها را دارند و در تحقق این آرمان رسولانه، اهتمام خستگی ناشناسشان ستودنیست.
نمونه ی عینی و محقق آن استمرار آموزش درشرایط اخیر کشور است که عشق «حقیقی» خود را درفضای «مجازی» نیز از دانش آموزان و دانشجویان دریغ نمی کنند.
باشد که با علم نافع خود به اشاره ی حکیمانه ی رهبری خردمندمان امام خامنه ای «استعداد و توان بالقوه ی خود را برای ارزشهای متعالی ملی یعنی ارزشهای اسلامی و انقلابی شکوفا کنند و به کار گیرند».
بر همگان حفظ شأن، تکریم و تعظیم این جامعه ی تأثیرگذار واجب است. .
والسلام علی من اتبع الهدی

پرویز توسلی زاده
رییس کل دادگستری استان کرمانشاه
اردیبهشت ۹۹
شایان ذکر است، رییس‌کل دادگستری استان و هیات همراه صبح امروز شنبه ۱۳ اردیبهشت با حضور در محل اداره کل آموزش و پرورش استان و دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش، مراتب سلام و احترام خود و کارکنان دستگاه قضایی استان را به جامعه فرهیخته فرهنگیان اعلام داشت و ضمن تبریک این ایام، صمیمانه از تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت قدردانی نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار