رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

اعلام برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم، سال سوم و پیش دانشگاهی نظام قدیم درکرمانشاه

کرمانشاه (پانا) - رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی آموزش و پرورش استان کرمانشاه از اعلام برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم (رشته های ریاضی، علوم تجربی و علوم انسانی) و سال سوم و پیش‌دانشگاهی نظام قدیم در خرداد ماه سال تحصیلی 99 - 1398 خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد
اعلام برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم، سال سوم و پیش دانشگاهی نظام قدیم درکرمانشاه

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، فردین یاوری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام برنامه امتحانات و اهمیت موضوع به دانش‌آموزان عزیز و والدین گرامی توصیه می‌شود

1- تمهیدات لازم از نظر رعایت فاصله برابر پروتکل‌های بهداشتی اتخاذ شده است و به دانش‌آموزان تاکید می‌گردد رعایت موارد ایمنی و بهداشتی( استفاده از ماسک، دستکش و ...) جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را مد نظر داشته باشند.

2- امتحانات برای دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی و تجربی در یک روز و علوم انسانی، معارف اسلامی و داوطلبان/ بزرگسالان نظام قدیم( نظری، فنی و پیش دانشگاهی) در روز دیگری برنامه‌ریزی شده است. بدیهی است سوالات دروس مشترک این دو روز متفاوت خواهد بود.

3- در موعد مقرر نسبت به اخذ کارت ورود به جلسه و شناسایی محل حوزه اقدام نمایند.

4- با توجه به انتشار ویروس کرونا از همراه داشتن هر گونه وسیله اضافی (تلفن همراه، ابزار هوشمند، یادداشت، کتاب و...) خودداری نموده که امکان نگهداری آن‌ها در مدارس از نظر مسائل بهداشتی و... میسر نیست.

یاوری خاطرنشان ساخت: همکاران محترم نیز بر اساس مستندات موجود در برنامه شاد حداکثر تا دو هفته قبل شروع امتحانات نهایی لیست نمرات مستمر را از دبیران مربوطه اخذ نموده و اقدامات بعدی را برابر آئین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های موجود به‌عمل آورند.

همچنین توصیه می‌گردد همکاران محترم نسبت به اتمام مطالب کتب درسی در فرصت باقی مانده با استفاده از امکانات موجود اقدام نموده و مستندات لازم را در برنامه شاد درج نمایند.

جهت دریافت برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید.

http://aee.medu.ir

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار