امام جمعه بردخون:

همواره مدیون معلمان هستیم

بردخون،بوشهر(پانا)_ امام جمعه بردخون گفت همواره مدیون معلمان تلاشگر و فداکار هستیم.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
همواره مدیون معلمان هستیم

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، حجت الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در آیین عطرافشانی و غبارروبی قبور مطهر شهدای بردخون گفت : معلمی شغل پیامبران است و اول معلم هستی خداوند و انبیاء الهی هستند و پیامبر اسلام(ص) با رسالت معلمی کار خود را آغاز کرد.

امام جمعه بردخون با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تسلیت شهادت آیت الله مطهری افزود: هرچه داریم از معلمان است و همواره مدیون معلمان تلاشگر و فداکاری هستیم که توانسته‌اند زمینه پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور را فراهم کنند.

وی با اشاره به شخصیت برجسته استاد مطهری اضافه کرد: کتب استاد شهید مرتضی مطهری برای تمام دوران‌ها جایگاه و ارزش دارد اما خوارج زمانه نتوانستند این مرد بزرگ را تحمل کنند و عاقبت او را به شهادت رساندند.

رکنی‌حسینی با گرامیداشت یاد همه شهدا بویژه سردار سلیمانی ابراز داشت: انقلاب اسلامی و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی مدیون خون پاک شهیدان است زیرا شهدای زیادی فدا کردیم تا درخت انقلاب پایدار بماند.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه به دلیل ویروس کرونا امسال برنامه‌های زیادی اجرا نمی‌شود، گفت: معلمان در قلب ما جای دارند و همیشه مدیون فداکاری و تلاش آنان هستیم چرا که اعتلای جامعه به دست معلمان است.

بخشدار بردخون نیز با گرامیداشت یا و خاطره شهدای عزیز گفت: فرهنگیان در همه حوادث و وقایع حضور دارند و در این اوضاع که کشور دچار بیماری کرونا است، مشارکت فعالانه‌ای داشته‌اند و با وجودی که مدارس تعطیل است اما آموزش را تعطیل نکرده‌اند.

علی اخلاقی با گرامیداشت یاد همه شهدا بویژه استاد مطهری و تقدیر از ایثار فرهنگیان افزود: از اسفند سال گذشته که مدارس تعطیل شد معلمان همچنان گرفتار آموزش فرزندان ما هستند و دست از کار و تلاش برنداشته‌اند که از همه آنان تشکر می‌کنیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: احترام به جایگاه شهیدان و تجدید میثاق با آنان وظیفه همیشگی تمام اقشار بویژه فرهنگیان است زیرا این عزیزان با نثار جان خود آرامش را برای همگان به ارمغان آورده‌اند.

ظهیر محمودی افزود: مظلومیت و تلاش فرهنگیان مضاعف شده، چرا که نسبت به گذشته باید بیشتر کار کنند و با تدریس در فضای مجازی کار خود را ادامه می‌دهند و هرگز آموزش را رها نکرده‌اند.

وی با بیان برخی مشکلات، اضافه کرد: برای دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند درسنامه تهیه شده و برخی از فرهنگیان به صورت جهادی وارد میدان شده‌اند تا به تدریس دانش آموزان بپردازند و با همکاری خیرین تعدادی گوشی برای افراد محروم تهیه می‌شود.

محمودی با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات و دغدغه‌های فرهنگیان ابراز داشت: فرهنگیان در هر وضعیتی رسالت خود را از یاد نمی‌برند اما همه وظیفه داریم در مسیر تعالی تعلیم و تربیت گام برداریم و جهادگران جبهه مبارزه با جهل را حمایت کنیم.

در ادامه به رسم هرساله با نثار گل بر قبور مطهر شهدا، از رشادت و ایثار آنان تجلیل شد تا آغاز برنامه‌های هفته معلم با یاد و نام شهدا مزین شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار