استاندار آذربایجان غربى:

افتخارات علمى کشور مرهون فعالیت هاى آموزش و پرورش است

ارومیه (پانا) - استاندار آذربایجان غربى کسب افتخارات علمى و پژوهشى در المپیادها و میادین مختلف را مرهون فعالیت هاى آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۸۱
لینک کوتاه کپی شد
افتخارات علمى کشور مرهون فعالیت هاى آموزش و پرورش است

محمد مهدى شهریارى صبح امروز در آیین تجلیل از معلمان منتخب استان آذربایجان غربى که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در استاندارى آذربایجان غربى برگزار شد به اهمیت فعالیت هاى آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: جوانان ایران اسلامى همواره در صحنه هاى مختلف علمى و پژوهشى افتخارات بسیار خوبی را کسب کرده اند که همه آن ها مرهون برنامه ریزى هاى خوب آموزش و پرورش است.

شهریارى اظهار کرد: زیر ساخت هاى بسیار خوبى در زمینه هاى نرم افزارى و سخت افزارى در آموزش و پرورش موجود است و سطح علمى و آموزشى فارغ التحصیلان آموزش و پرورش در ایران بسیار بالاتر از کشورهاى پیشرفته است.

وی به ویژگی هاى معلم نیز اشاره کرد و ادامه داد: معلم امانت داری است که انسان امانت اوست و شغل بسیار شریف و بزرگی است، معلمین شغل و مسئولیت و شرافت انبیاء را بر عهده دارند و این مهم نکته بسیار ارزشمندى به حساب می آید.

استاندار آذربایجان غربى در رابطه با برنامه هاى دولت براى بهبود وضعیت معلمان گفت: تکریم مادى و معنوى معلم وظیفه همه بخش هاى جامعه است، دولت نیز طى سالهاى اخیر همه تلاش خود را براى بهبود وضعیت معیشتى معلمان به کار برده و گام هاى خود و بلندى نیز در این راستا برداشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار