اولین جلسه ویدئو کنفرانس شورای دبیران  با مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان خراسان جنوبی

درمیان(پانا)- با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان خراسان جنوبی  اولین جلسه ویدئو کنفرانس شورای دبیران  برگزارگردید   

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه ویدئو کنفرانس شورای دبیران  با مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان خراسان جنوبی

به گزارش اداره آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان خراسان جنوبی اولین جلسه ویدئو کنفرانس شورای دبیران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان درمیان، جلسه شورای دبیران دبیرستان لامع درمیان به صورت ویدئو کنفرانس و آنلاین با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون آموزشی پیرامون کنکور، امتحانات نهایی، بزرگداشت مقام معلم و شبکه شاد" برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان در این جلسه ابتدا ضمن تبریک ماه مبارک رمضان از زحمات همکاران این آموزشگاه که دغدغه آموزش دانش آموزان را دارند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند تشکر و قدردانی کرد .
مقیمی ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته مقام والای معلم اظهار کرد: 12 اردیبهشت ماه یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند.

او همچنین خاطرنشان کرد: در این ایام و با توجه به شیوع بیماری کرونا معلمان با از خودگذشتگی و ایثار ثابت کردند هیچگاه تعلیم و تربیت دانش آموزان تعطیل نخواهد شد.
مدیر آموزش و پرورش در ادامه پیرامون شبکه اجتماعی دانش آموزان(شاد)، برگزاری آزمون آنلاین، ایجاد انگیزه بیشتر به دانش آموزان به‌ویژه دانش آموزان کنکوری مطالبی را مطرح کرد.
گفتنی است در این جلسه پیرامون آموزش های مجازی و استفاده از روش های تکمیلی متناسب با وضعیت دانش آموزان در دسترسی به فضای مجازی از جمله کلاس صوتی، آزمون آنلاین، پیام رسان شاد، طراحی برنامه جامع جمع بندی پایه دهم و یازدهم ویژه دانش آموزان کنکوری، تصویب طرح هر دبیر یک نمونه سوال جهت تدوین بسته آموزشی ویژه امتحان نهایی، پیگیری تلفنی دانش آموزانی که به فضای مجازی دسترسی ندارند توسط دبیران و اعلام برنامه به دانش آموزان جهت برقراری پرسش و پاسخ با دبیر در حضور اولیا، طراحی پوستر مسابقه با محوریت هفته معلم برای دانش آموزان و پیرامون نحوه ارزشیابی مستمر پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار