ارائه تخفیف تا 50 درصد به مستاجران شهرداری متضرر از کرونا

اصفهان (پانا) -به گفته شهردار اصفهان اکنون در کل دنیا شهرداری ها در حوزه هایی که هزینه ثابت جاری وجود دارد دچار مشکل شده اند، درآمدها در این وضعیت دچار تزلزل شده است و اصفهان هم از این موضوع مستثنا نیست.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۹۵
لینک کوتاه کپی شد
ارائه تخفیف تا 50 درصد به مستاجران شهرداری متضرر از کرونا

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط تلفنی با برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با تبریک روز کارگر و معلم اظهار کرد: کارگران شهر اصفهان قهرمانان سلامت هستند و در خاموشی، خدمت کرده و شهر را در این شرایط ویژه نظافت می کنند. معلمان نیز در این روزها با وجود شرایط ویژه همچنان دلسوزانه به تعلیم و تربیت اهتمام دارند.
وی ادامه داد: کرونا بسیاری از بخش ها و درآمدهای شهرداری را تحت تاثیر قرار داده است؛ چرا که شهرداری ها نهادی در کنار مردم هستند و زندگی مردم ارتباط مستقیم با وضعیت شهرداری ها دارد.
شهردار اصفهان تصریح کرد: اکنون در کل دنیا شهرداری ها در حوزه هایی که هزینه ثابت جاری وجود دارد دچار مشکل شده اند، درآمدها در این وضعیت دچار تزلزل شده است و اصفهان هم از این موضوع مستثنا نیست، اما از همان روزهای آغازین ستاد اقتصاد کرونا را برای مدیریت موضوع تشکیل دادیم تا مردم از برقراری خدمات شهرداری اطمینان داشته باشند.
تداوم پروژه های عمرانی و انجام تعهدات
وی بیان کرد: با وجود مشکلات مالی که کرونا برای شهرداری ایجاد کرده است، خوشبختانه در شهر اصفهان همه پروژه های عمرانی شهرداری فعال و سایر تعهدات شهرداری هم در حال انجام است که البته دشواری های زیادی دارد.
نوروزی افزود: برای اینکه مدیریت شهری در این فضا بهتر بتواند خدمات را تداوم ببخشد، به خلاقیت شهروندان نیاز داریم. ما به این خلاقیت چشم دوخته ایم و شنبه های خلاق را در این خصوص پایه ریزی کردیم.
وی گفت: امروز سومین هفته از شنبه های خلاق با موضوع راه حل های پیش رو در بحران کرونا برگزار می شود.
شهردار اصفهان همچنین اظهار کرد: تصمیم گرفتیم تخفیف های چند ماهه و بر حسب شرایط تا 50 درصد برای اماکنی که از شهرداری اجاره شده است در نظر بگیریم و تمهیداتی هم برای پارکینگ ها و غرفه های مختلف که از شهرداری اجاره شده است، اندیشیده شده است. چراکه اجاره کنندگان در این مدت به خاطر تعطیلی‌ها نتوانستند بهره برداری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در راستای دیپلماسی شهری هم مذاکرات را مجددا آغاز کردیم و برای چند ابرپروژه شهری از جمله تراموا، خط دوم مترو، آزادسازی های جدید و توسعه سرمایه گذاری جلساتی را با مدیران عالی کشور داشتیم، گفت: در همین راستا نشست هایی با وزیر راه، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا، مدیرعامل مپنا و فرماندهان ارتش داشتیم که با هرکدام در موضوعات مربوطه مذاکراتی داشتیم و به نتایج خوبی رسیدیم.
نوروزی اظهار کرد: به محض کنترل کرونا و امکان تجمع مردم، هر هفته در مناطق 15 گانه افتتاحیه هایی در شهر اصفهان خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار