برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم به صورت مجازی در اردبیل

اردبیل (پانا) - دبیر ستاد گرامیداشت هفته معلم در آموزش و پرورش اردبیل اعلام کرد هفته گرامیداشت مقام معلم در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۶۰۴۶۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری برنامه‌های هفته بزرگداشت معلم به صورت مجازی در اردبیل

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش اردبیل، حسین برزگر با تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم، با اشاره به برگزاری غیرحضوریو مجازی برنامه‌های این هفته، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های هفته معلم به‌صورت عمومی و همایشی برگزار نمی‌شود.

او افزود: از ۱۲الی ۱۸اردیبهشت‌ماه که به‌عنوان هفته بزرگداشت مقام معلم نام‌گذاری شده، برنامه‌های مختلفی به‌صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته معلم در آموزش و پرورش استان بیان کرد: صدور پیام مشترک توسط نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل، ارسال پیام تبریک مدیر کل آموزش و پرورش به فرهنگیان استان، برگزاری نشست صمیمانه معلمان نمونه و منتخب استان با وزیر آموزش و پرورش به‌صورت ویدئو کنفرانس، نشست فرهنگیان با رئیس جمهور به‌صورت ویدئو کنفرانس و نشست ویدیو کنفرانسی رئیس مجلس شورای اسلامی با فرهنگیان در طول هفته از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است.

برزگر گفت: غبار روبی مزار شهدای استان، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگر فرهنگی، دیدار خانواده فرهنگیان متوفی در اثر بیماری کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور حداقل نیرو، اجرای نمادین برنامه سپاس معلم در شهر اردبیل با حضور کمترین تعداد دانش آموزان و معلمان و مراسم ویدیو کنفرانس طرح ملی مسکن فرهنگیان در اردبیل از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت معلم در استان است.

او با قدردانی از زحمات و خدمات فرهنگیان در استان بیان کرد: هفته مبارک معلم فرصتی مناسب برای تجلیل از مقام معلمان و فرهنگیانی است که با تمام توان برای تربیت نسلی دانا، مومن و متعهد تلاش می‌کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش اردبیل گفت: ۱۹هزار معلم و فرهنگی در ۳هزار مدرسه و ۱۹ناحیه و منطقه آموزش و پرورش استان اردبیل برای تعلیم و تربیت ۲۴۰هزار نفر دانش آموز در حال فعالیت هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار