تمبر یادبود اختصاصی دبستان حضرت مهدی(ع) در منطقه۱۱

خلاقیت مدیری برای قدردانی از همکارانش در تعطیلات کرونایی

تهران (پانا) - در اقدامی خلاقانه، سهیلا قاسمی، مدیر دبستان حضرت مهدی (عج) منطقه ۱۱، از رونمایی تمبر اختصاصی دبستانش، به مناسبت روز معلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت مدیری برای قدردانی از همکارانش در تعطیلات کرونایی

سهیلا قاسمی، مدیر دبستان حضرت مهدی (عج) منطقه ۱۱ در گفتگو با پانا گفت: روز معلم امسال، به دلیل تعطیلات ناشی از شیوع کرونا متفاوت از سالهای قبل است. دلتنگیمان و شوق دیدار همکاران از یک سو و تبریک مجازی روز معلم از سویی دیگر ما را بر آن داشت تا کاری انجام دهیم که هم یکدیگر را ببینیم و هم یادبودی برای سالهای سال داشته باشیم و قدر کنار هم بودنمان را بدانیم. این بود که تمبر ماندگار اختصاصی روز معلم سال ۱۳۹۹ مدرسه را به شرکت پست جمهوری اسلامی ایران سفارش دادیم.

قاسمی در ادامه گفت: از این تمبر به مناسبت روز معلم در گروه مجازی معلمان رو نمایی شد.
وی در ادامه به سایر برنامه های هفته معلم اشاره کرد و گفت: پویش تقدیر از معلمان توسط دانش آموزان در گروه مجازی هر کلاس ایجاد شد و دانش آموزان هر کلاس با فعالیت های متنوع فرهنگی و هنری، روز معلم را به معلمان خود تبریک گفتند.
قاسمی درباره تلاش های بی وقفه معلمان در روزهای کرونایی برای ادامه تعلیم و تربیت دانش آموزان گفت: از همکاران عزیزم که در دوران تعطیلات با فعالیت آموزشی بهینه خود موجبات رضایت خداوند و اولیای محترم و دانش آموزان عزیز را فراهم کردند، بسیار سپاسگزارم. همکاران عزیزی که از هر نوع تلاشی جهت آموزش با کیفیت دریغ نکردند و حتی دانش آموزانی را که دسترسی به تلفن هوشمند نداشتند را به صورت تلفنی تحت پوشش قرار دادند و در هر ساعت شبانه روز پاسخگوی دانش آموزان بودند و به گفته اولیای دانش آموزان، در این ایام آرامش را به آنان هدیه دادند.
قاسمی در پایان با قدردانی و تشکر از معلمان مدرسه گفت: مهر ایزدی بر فراز دستانم بدرقه راهشان و بوسه ام نثار دستان پر مهرشان.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار