خبر از جنجال و لابی و اعتراض در سرزمین خروس‌ها نیست؛ جام قهرمانی به پاری سن ژرمن می‌رسد

تهران (پانا) - فدراسیون فوتبال فرانسه با لغو مسابقات این فصل لیگ یک فرانسه قصد دارد جام قهرمانی را به صدرنشین این رقابت‌ها بدهد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خبر از جنجال و لابی و اعتراض در سرزمین خروس‌ها نیست؛ جام قهرمانی به پاری سن ژرمن می‌رسد

فرانسه پس از بلژیک و هلند، سومین کشور اروپایی بود که مسابقات باشگاهی را به علت شیوع کرونا به صورت کامل در فصل 2020-2019 تعطیل کرد اما در بیانیه‌ای که فدراسیون فوتبال این کشور صادر کرد خبری از معرفی قهرمانی نبود اما تاکید شده بود درباره این موضوع طی روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد شد.

دیلی میل در گزارشی که امروز منتشر کرد از تصمیم‌گیری برای معرفی قهرمان در فرانسه خبر داد و نوشت مسئولان فدراسیون فوتبال فرانسه جام قهرمانی این فصل را به پاری سن ژرمن خواهند داد و این تصمیم قطعی بوده و به زودی جام قهرمانی این فصل به این تیم اهدا خواهد شد.

این تصمیم از سوی فدراسیون فوتبال فرانسه در حالی است که پاری سن ژرمن با تیم المپیک مارسی که در رده دوم قرار دارد، 12 امتیاز اختلاف امتیاز دارد اما سران المپیک مارسی و سایر تیم‌هایی که روی کاغذ شانس قهرمانی دارند برای معرفی نشدن قهرمان تلاش نکرده‌اند.

ولی در برخی کشورها که فوتبال تعطیل شده، به رغم عدم اعلام تعطیلی کامل فصل، تیم‌هایی که از قهرمانی نا امید شده‌اند در حال تلاش برای معرفی نشدن قهرمان هستند اما حرکت فدراسیون فوتبال فرانسه می‌تواند مسیر را برای لیگ‌هایی که صدرنشین آنها با اقتدار در صدر قرار دارد هموار کند و آنها هم در صورت تعطیل شدن مسابقات قهرمان را معرفی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار