آغاز طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مدارس منطقه ۱۱

تهران (پانا) - در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا، فرهنگیان و دانش آموزان منطقه ۱۱ به پویش ملی حمایت از خانواده های آسیب پذیر پیوستند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز طرح رزمایش همدلی و کمک مومنانه در مدارس منطقه ۱۱

به گزارش اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۱ تهران؛ به همت مدیران مدارس منطقه، فرهنگیان و دانش آموزان منطقه ۱۱ به پویش ملی حمایت از خانواده های آسیب پذیر پیوستند. این پویش در لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات و همدلی مومنانه و یاری اقشار آسیب پذیر جامعه در پی شیوع کرونا و با هدف جمع آوری هدایای فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده های آن ها و کمک به خانواده های بی بضاعت منطقه در ماه مبارک رمضان فعالیت خود را آغاز کرد و با دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان، کمک های نقدی و غیرنقدی را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می کند.

تاکنون با مبالغ جمع آوری شده مواد شوینده و بهداشتی و مواد غذایی بین خانواده های شناسایی شده و آسیب دیده در بحران کرونا توزیع شده است.

لازم به ذکر است این رزمایش در همه مدارس منطقه در حال گسترش است و جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی همچنان ادامه دارد و مرحله دوم توزیع ارزاق بین اقشار آسیب پذیر در نیمه ماه مبارک رمضان به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار