بازدید شبانه جمعی از مسئولان شهری شهرستان کاشان از کارگران

اصفهان (پانا) - فرماندار کاشان و جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت روز جهانی کارگر؛ در بازدید شبانه از یک واحد تولیدی و تعدادی از پاکبانان شهر؛ با اهداء شاخه گل ، از این عزیزان به پاس تلاش های بی شایبه و نقش آفرینی شان در طراوت و نظافت شهر قدردانی و تشکر و از خدمات کارگران تجلیل کردند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید شبانه جمعی از مسئولان شهری شهرستان کاشان از کارگران

به گزارش اداره فرمانداری کاشان؛ رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان؛ هدف از تدارک این برنامه را آشنایی بیش از پیش دست اندرکاران و مسئولان با زحمات اقشار مختلف جامعه کارگری و دیدار رو در رو این عزیزان با مسولان شهرستان دانست.
حسن رمضانی؛ با اشاره به اینکه باید روندی در پیش گرفته شود تا جامعه کار؛ کارگر و کارفرما ضرر نکند؛ ابراز کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری امسال سال جهش تولید نام‌گذاری شده است که جهش تولید مقدمه ای دارد که ابتدا بابد حافظ جان کارگران باشیم و دوم اینکه شغل آنها را نگه داریم.
در این دیدارها فرماندار شهرستان کاشان با گرامی داشت یازدهم اردیبهشت روز کارگر تاکید کرد: توجه به تولید داخل علاوه بر حفظ اشتغال، بدون شک تحریم های دشمن را بی اثر می کند و تولید ملی را افزایش می دهد. علی اکبر مرتضایی گفت: یکی از مهم ترین موضوعاتی که امروزه با توجه به شعار سال که جهش تولید نامگذاری شده باید مدنظر همه مسئولان قرار بگیرد که توجه به کارگران و مردم در جهت بهبود وضعیت اشتغال و تولید در اولویت قرار گیرد.
مرتضایی با اشاره به اینکه اکنون نگاه امیدوارانه به رفع کامل مشکلات وجود دارد و معتقدم کارفرمایی که از کارگر حمایت می‌کند باید تقویت شود اظهار کرد: تاکنون جلسات متعددی در فرمانداری شهرستان به‌منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگران با برنامه‌ریزی مناسب برای کم کردن دغدغه‌های مالی کارگران اقداماتی را انجام داده‌اند و امید است در آینده‌ نزدیک این مشکلات به کمترین میزان خود برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار