روزشمار هفته گرامی داشت مقام معلم در استان کرمان اعلام شد

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، روزشمار هفته گرامیداشت مقام معلم و برنامه‌های آموزش و پرورش استان در این هفته را اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
روزشمار هفته گرامی داشت مقام معلم در استان کرمان اعلام شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندی نسب گفت: هفته گرامیداشت مقام معلم را در شرایط تعطیلی مدارس و شیوع کرونا برگزار می‌کنیم و در همین راستا برنامه‌های این هفته در استان به صورت غیر حضوری و از طریق ویدیوکنفرانس برگزار می‌شود.
وی به روزشمار هفته معلم اشاره کرد و گفت: شروع هفته معلم همزمان با روز ۱۲ اردیبهشت و سالروز شهادت شهید استاد مطهری به نام (شهید مطهری، اسوه معلمی) نام گذاری شده است.
اسکندری نسب با بیان این که روز شنبه، ۱۳ اردیبهشت با عنوان «روز معلم و نقش و جایگاه او در گام دوم انقلاب اسلامی» نام گذاری شده است از نام گذاری ۱۴ اردیبهشت، به عنوان روز «معلم؛ مرجعیت و رسالت علمی و اجتماعی» نام برد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از ۱۵ اردیبهشت به عنوان روز «معلم و نقش او در تحول نظام آموزشی و پرورشی»، یاد کرد و افزود: ۱۶ اردیبهشت، به عنوان روز «تجلیل از پیشکسوتان و بزرگان تعلیم و تربیت» و ۱۷ اردیبهشت به عنوان روز «معلم، جهاد آموزشی و سلامت خانواده» نام گذاری شده است.
اسکندری نسب افزود؛ ۱۸ اردیبهشت‌ماه با عنوان «نقش معلم در جهش تولید علم و فناوری» نیز نام‌گذاری شده است.
اسکندری نسب با بیان این که در این هفته متناسب با نام‌گذاری ایام هفته، برنامه‌هایی تدارک دیده شده است، افزود: برنامه‌ها به دو دسته ملی و استانی تقسیم می‌شوند.
وی از مراسم کلنگ‌زنی اولین پروژه تأمین مسکن فرهنگیان استان همزمان با سراسر کشور در کرمان خبر داد.
اسکندری نسب همچنین به دیدار ویدیو کنفرانسی وزیر آموزش و پرورش با مسئولان استانی و نمایندگان معلمان در روز ۱۱ اردیبهشت‌ماه، اشاره کرد و گفت: نمایندگانی از اولیا نیز در این جلسه حضور دارند و بی‌پرده با وزیر سخن می‌گویند.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان ادامه داد: در روز جمعه، ۱۲ اردیبهشت پیام تبریک وزیر از طریق پیامک برای همه معلمان ارسال می‌شود و پیام تلویزیونی رهبر معظم انقلاب نیز از طریق رسانه ملی پخش می‌شود.
اسکندری نسب گفت: روز شنبه دیدار ویدئوکنفرانسی معلمان سراسر کشور با رئیس جمهور را خواهیم داشت و روز یکشنبه مصاحبه مطبوعاتی مدیرکل آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه برگزار می شود.
وی اظهار کرد: روز دوشنبه دیدار ویدئو کنفرانسی با رئیس مجلس، و روز سه‌شنبه برنامه های ویژه استانی در کرمان به صورت ویدئو کنفرانس دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار