معاون آموزش متوسطه هرمزگان خبر داد

الزام دوره های ضمن خدمت توانمندسازی فرهنگیان برای تدریس مجازی

هرمزگان(پانا) - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان اعلام کرد برای تحقق شعار" آموزش تعطیل نمی شود" لازم است فرهنگیان برای تدریس در شرایط بحران، آموزش های لازم برای استفاده از فضای مجازی را فرا گیرند.

کد مطلب: ۱۰۵۰۰۲۵
لینک کوتاه کپی شد
الزام دوره های ضمن خدمت توانمندسازی فرهنگیان برای تدریس مجازی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمد قویدل لاری، در اولین جلسه تخصصی آموزشی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: کشور با توجه به شرایط اقلیمی مختلف دچار مشکلات و بحران های مختلفی از جمله سیل، زلزله، بیماری و غیره می شود که در این شرایط باید آمادگی لازم برای تداوم آموزش را داشته باشیم.

وی افزود: تمام فرهنگیان لازم است برای تدریس در شرایط بحران، از چگونگی استفاده از فضای مجازی آگاهی و اطلاعات کافی را داشته باشند تا بتوانند امر آموزش را ادامه دهند.

قویدل بیان کرد: باید به این سمت برویم که ایجاد فرصت یادگیری فقط در کلاس درس و فضای آموزشی نیست، بلکه در شرایط مختلف و خارج از چارچوب کلاس نیز بتوانیم امر اموزش را تداوم ببخشیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: بیماری کرونا علاوه بر تمام نکات منفی، ما را نسبت به خلاقیت ها، توانمندی ها و نوآوری های فرهنگیان در بکار گیری از روش های جدید و استفاده از امکانات مختلف در ادامه روند آموزش آگاه کرد.

قویدل ادامه داد: فرصت های یادگیری در فضای مجازی توسط برخی فرهنگیان بسیار جذاب و خیلی بهتر از فضای کتاب و کلاس درس بود و باید این فرصت یادگیری را برای مواجه شدن با دیگر شرایط بحران احتمالی تقویت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار