معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش:

بالغ بر 500 کلیپ با محتوای غنی فرهنگی در کرمانشاه تولید شده است

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خبر داد در ایام تعطیلی مدارس بخاطر شیوع ویروس کرونا، آموزش و تربیت دانش آموزان تعطیل نشده است.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۷۸
لینک کوتاه کپی شد
بالغ بر 500 کلیپ با محتوای غنی فرهنگی در کرمانشاه تولید شده است

سید مجتبی موسوی در جمع خبرنگاران گفت: برای مقابله با آسیب های روانی و روحی دانش آموزان در این ایام در استان کرمانشاه بالغ بر 500 کلیپ با محتوای غنی فرهنگی جهت بارگذاری در شبکه شاد برای دانش آموزان سراسر کشور تولید شده است.

وی افزود: تولید این کلیپ ها در ابعاد و زوایای مختلف با بهره گیری از اساتید و کارشناسان حوزه روانشناسی و با همکاری صدا و سیما برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی، اعتیاد، خودکشی و مسائل دیگری از این قبیل بوده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اظهار کرد: در این راستا پوستر فراخوان مسابقات مختلفی در حوزه قرآنی از جمله حفظ جز سی قرآن کریم، تفسیر قرآن و اذان گویی و در سایر رشته ها از جمله استندآپ کمدی و مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی ارسال شده است.

سید مجتبی موسوی در ادامه بیان کرد: مراکز مشاوره در استان کرمانشاه حتی در ایام تعطیلات برای پاسخگویی به دانش آموزان و خانواده ها در راستای مسائل آموزشی، برنامه ریزی آموزشی و حتی راهنمایی در زمینه فرآیند تربیتی دانش آموزان فعال است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار