آماده باش در قیرو کارزین در مقابله با آتش سوزی های احتمالی

شیراز(پانا) - به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی فارس جلسه آمادگی مقابله با حریق جنگل و مرتع با حضور اعضای شورای اداری قیر و کارزین در محل فرمانداری تشکیل شد .

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آماده باش در قیرو کارزین در مقابله با آتش سوزی های احتمالی

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان قیروکارزین در این جلسه با بیان اینکه همزمان با گرم شدن هوا احتمال بروز آتش‌سوزی در عرصه های منابع طبیعی افزایش خواهد یافت گفت : با توجه به بارش‌های اخیر که منجر به سر سبزی و افزایش رشد علف های یکساله شده لذا ‌باید تمهیداتی اتخاذ گردد تا در صورت بروز حادثه غافلگیر نشویم.

یعقوب نظریان افزود: اطلاع رسانی در فضای مجازی نقش عمده ای در افزایش آگاهی مردم داشته و ما باید از این اهرم به بهترین شکل ممکن استفاده نماییم.

او در ادامه عنوان کرد: همیاران طبیعت ، سمن‌ها و تشکل‌های مردمی نیز بازوانی هستند که با توانمند سازی و آموزش می‌توان در مواقع بحرانی از آنان مدد گرفت.

رئیس اداره منابع طبیعی قیر و کارزین نقش آتش‌بر ها را کاهش خسارت در مواقع بروز آتش سوزی در عرصه های جنگلی و مرتعی وصف ناشدنی خواند و افزود : ایجاد آتش بر در مناطق بجنگلی و مرتعی شهرستان اولویت اول ما است و بایستی همه تمرکز خود را بر احداث آتش بر در مناطق حساس و بحرانی قرار دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار