معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تطبیق با شرایط و ضرورت‌های کشور از الزامات فعالیت اردوگاه‌ها است

تهران (پانا) - اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی اردوگاه‌های دانش‌آموزی سال 1399 با محوریت ضرورت استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی اردوگاه‌های شهیدان مصطفی خمینی دماوند و شهیدمنتظری شهریار برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
تطبیق با شرایط و ضرورت‌های کشور از الزامات فعالیت اردوگاه‌ها است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، نشست اعضای شورای برنامه ریزی اردوگاه های دانش آموزی در دفترمعاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تشکیل و در خصوص راه کارهای ادامه فعالیت ها با توجه به شرایط موجود و با هدف درآمدزایی جهت تأمین بخشی از هزینه‌های نگهداری این مراکز ضمن رعایت ضوابط بهداشتی، هم‌اندیشی و تبادل نظر صورت گرفت.

سید مجتبی هاشمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این نشست با اشاره به این که نمی‌توان زمان قطعی پایان کرونا را مشخص کرد و از طرفی نگهداری فضاهای پرورشی نیازمند هزینه می‌باشد ضمن تشریح وضعیت اردوگاه‌ها بر ضرورت حرکت در راستای فعالیت‌های درآمدزا در چارچوب ضوابط جهت اداره امور و تأمین هزینه‌ها تأکید کرد.

در ادامه اعضای حاضر در جلسه به بیان نظرات خود در خصوص نحوه فعالیت اداره امور اردوگاه‌ها در وضعیت موجود پرداختند و مقرر شد طرح های توجیهی آماده و در نشست بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار