آسیب ۵۵۰ میلیارد ریالی کرونا به قرچک

قرچک (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با بیان اینکه واحدهای زیادی در اثر کرونا آسیب دیدند، گفت این ویروس در قرچک ۵۵۰ میلیارد ریال آسیب به جا گذاشت که بیست میلیارد ریال سهم حوزه کشاورزی است.

کد مطلب: ۱۰۴۹۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آسیب ۵۵۰ میلیارد ریالی کرونا به قرچک

به گزارش فارس، حشمت اله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که در شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: طی بازدید انجام شده با شرایط و مشکلات موجود قرچک آشنا شدیم و برگزاری ستاد تسهیل در شهرستان می‌تواند در حل سریع مشکلات تولیدکنندگان مؤثر باشد.

او ادامه داد: ستاد تسهیل موانع تولید استان و بانک برای رفع موانع تولیدکنندگان همدل هستند تا در چهار چوب برنامه باشند تا کسانی که قصد خدمت به نظام را دارند با برنامه‌ریزی خوب و منسجم حرکت کرده تا مشکلات جانبی و مسائل اجتماعی پیش نیاید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران بیان کرد: سند توسعه شهرستان قرچک و پروژه‌های عملیاتی آماده است تا ما بدانیم چه مسیری را باید طی کنیم تا عملی و اجرا شوند.

عسگری اضافه کرد: ۴۱ طرح صنعتی و کشاورزی در قرچک باید انجام شود که اولویت اصلی ما صیانت در تولید و منابع موجود بوده تا صنایع در جای خود بمانند و این یک تصمیم مهم است.

او افزود: اتمام طرح‌های نیمه تمام باید هر چه سریع‌تر در سطح شهرستان و استان تهران انجام شود و طرح‌هایی که مشکل دارند شناسایی کرده تا هر چه زودتر رفع شوند.

معاون استاندار تهران تأکید کرد: افزایش ظرفیت یکی از چهار چوب برنامه‌ها است تا ظرفیت تولید سنجیده و در سال جهش تولید، تولیدات افزایش یابد.

عسگری تصریح کرد: در پروژه‌های پیشگام، طرح‌های راکد و تعطیل مورد بحث قرار می‌گیرند تا مشکلات رفع شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه ظرفیت شهرستان قرچک برای توسعه تولید بسیار رو به رشد است، ابراز کرد: واحدهای زیادی در اثر ویروس کرونا آسیب دیدند که در قرچک میزان آن ۵۵۰ میلیارد ریال که سهم حوزه کشاورزی بیست میلیارد ریال است که دولت در این راستا کمک‌هایی ارائه می‌کند تا کمی از زیان آن‌ها برطرف و رفع شود.

خبرنگار: مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار