584 معلم منتخب آذربایجان‌غربی تجلیل می‌شوند

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت امسال از ۵۸۴ معلم منتخب منطقه ای و ۲۴معلم منتخب استانی قدردانی می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
584 معلم منتخب آذربایجان‌غربی تجلیل می‌شوند

ابراهیم محمدی امروز در نشست با خبرنگاران با اشاره به آغاز هفته معلم از ۱۲اردیبهشت همزمان با سالروز شهادت معلم شهید مرتضی مطهری گفت: با توجه به شرایط کنونی، برنامه های امسال هفته معلم متفاوت از سالهای گذشته خواهد بود و اولویت برگزاری ویژه برنامه های این هفته به صورت ویدئو کنفرانس است.

وی بیان کرد: ارسال پیام تبریک و لوح تقدیر برای همه معلمان، حضور در مزار شهدا با حفظ فاصله اجتماعی، دیدار با خانواده های فرهنگی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری به شکل مجازی و افتتاح مرکز جدید کانون پرورش فکری از برنامه های در نظر گرفته شده برای این هفته است.

وی درباره کسب رتبه نخست کشور در اخذ اسناد آموزش و پرورش توسط استان گفت: سال گذشته از سوی وزارت آموزش و پرورش، ۱۲۰ فقره سند به عنوان برش استانی در نظر گرفته شده بود که موفق شدیم ۲۰۰ فقره سند اخذ کنیم که نسبت به سال قبل ۷۸ درصد رشد داشت.

محمدی ادامه داد: در مجموع در طی 2 سال گذشته، ۳۱۲ فقره سند املاک آموزش و پرورش استان اخذ شده است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا سال ۱۴۰۰ این فرآیند به سرانجام می‌رسد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بیان کرد: آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربی در حوزه اخذ اسناد رتبه نخست کشور را کسب کرده است که مورد قدردانی وزارت متبوع نیز قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار