فرماندار بویراحمد: بیمار بدحال کرونایی در ICU بیمارستان شهید جلیل یاسوج نداریم

یاسوج (پانا) - فرماندار شهرستان بویراحمد تعداد بیماران فوتی ویروس کرونا در این شهرستان را پنج نفر اعلام کرد و خبر داد در حال حاضر هیچ بیمار بدحال کرونایی در ICU نداریم.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار بویراحمد: بیمار بدحال کرونایی در ICU بیمارستان شهید جلیل یاسوج نداریم

"شاهرخ کناری " در آئین تجلیل از کارگران نمونه شرکت توزیع برق، اظهار کرد: تنها شرکت خدمات رسانی که در استان کهگیلویه و بویراحمد با معضل معوقه مطالبات کارگری روبرو نیست، شرکت توزیع نیروی برق استان است.

فرماندار بویراحمد، گفت: در بحث تجمعات کارگری، فرمانداری بویراحمد تاکنون تجمع و یا نارضایتی در بخش کارگری از شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد را به خود ندیده است.

او تامین برق پایدار، احداث شبکه های برق و صیانت از آنها در نقاط کوهستانی دور یاسوج را بسیار سخت و طاقت فرسا عنوان و خاطرنشان کرد: 740 روستا در شهرستان بویراحمد وجود داشته که 660 روستای آن دارای سکنه است.
فرماندار شهرستان بویراحمد افزود: فاصله آخرین روستای حوزه استحفاظی بویراحمد تا یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، 220 کیلومتر بوده که اکنون شبکه های برق در این روستاها وجود دارد.
کُناری در ادامه به وضعیت شیوع ویروس "کرونا " در شهرستان بویراحمد اشاره و اظهار کرد: تاکنون 2 هزار و 300 تست کرونایی مشکوک در استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته که اکنون 207 بیمار قطعی مبتلا به این ویروس در شهرستان بویراحمد سکونت دارند.
او افزود: 60 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان بویراحمد بهبود یافته کامل بوده و 14 بیمار نیز در بیمارستان شهید جلیل یاسوج بستری است.
مدیر ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد، تعداد بیماران فوتی ویروس کرونا در این شهرستان را پنج بیمار عنوان کرد و یادآور شد:‌ هیچ بیمار بدحال کرونایی در ICU نداریم.
گفتنی است، در این آئین از پنج کارگر نمونه اداره برق شهرستان بویراحمد به نمایندگی از 14 کارگر نمونه شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار