لیگ یک و 2 فرانسه رسما نیمه تمام ماند؛ جلسه ویژه قهرمان را تعیین می‌کند

تهران (پانا) - با دستور دولت فرانسه، انجام مسابقات فوتبال در این کشور تا پایان ماه آگوست ممکن نخواهد بود، بدین ترتیب مسابقات مسابقات لیگ یک و 2 فرانسه در فصل جاری رسما نیمه تمام ماند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۷۱۲
لینک کوتاه کپی شد
لیگ یک و 2 فرانسه رسما نیمه تمام ماند؛ جلسه ویژه قهرمان را تعیین می‌کند

در حالی که چند روز پیش فدراسیون فوتبال فرانسه به تیم‌های باشگاهی حاضر در لیگ و 2 برای آغاز تمرینات از 11 می (22 اردیبهشت) آماده‌باش داده بود، بنابر دستور ادوارد فیلیپ نخست وزیر فرانسه، تا پایان ماه آگوست ( 10 شهریور) هیچ مسابقه فوتبالی در این کشور برگزار نخواهد شد.

بدین ترتیب با توجه به اینکه یوفا به فدراسیون‌های فوتبال عضو این اتحادیه دستور داده بود که باید مسابقات باشگاهی تا پایان ماه جولای ( 10 مرداد) به پایان برسد، عملا امکان برگزاری لیگ یک فرانسه ممکن نخواهد بود و با اعلام سایت رسمی لیگ یک فرانسه، این مسابقات در فصل 2020-2019 نیمه تمام ماند.

براساس اعلام سایت رسمی لیگ یک، تعیین تکلیف قهرمان، سهمیه‌های اروپایی و تیم‌های سقوط کرده به سطح پایین، در جلسه ماه می مشخص خواهد شد.

در جدول لیگ یک فرانسه تا پایان هفته بیست و هشتم، پاری سن ژرمن با 27 بازی و یک بازی کمتر از رقیب‌هایش 68 امتیاز بدست آورده بود و با 14 امتیاز اختلاف با تیم رده دومی المپیک مارسی، صدرنشین لوشامپیونه بود. در انتهای جدول هم تولوز با 13 امتیاز قرار گرفته بود که اختلافی 14 امتیازی با فرار از منطقه خطر داشت و آمیان با 23 امتیاز و 4 امتیاز فاصله با منطقه فرار از سقوط، در جایگاه نوزدهم ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار