برگزاری جلسه شورا ی آموزش و پرورش کاشمر با رعایت دستورات بهداشتی

کاشمر(پانا)- اولین جلسه شورا آموزش و پرورش کاشمر در سال 99 با رعایت دستورات بهداشتی در محل تالار فرهنگیان ‏با حضور اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورا ی آموزش و پرورش کاشمر با رعایت دستورات بهداشتی

به گزارش پانا، مسلم ساقی فرماندار و رئیس شورای آموزش وپرورش ضمن تشکر از تمامی اعضای شورا به ویژه مدیران و معلمان که دراین ایام کرونایی زحمات زیادی متقبل شده اند پیشاپیش روز معلم را تبریک گفت.

وی افزود: جامعه مدیون فرهنگیان است و هرکسی به جایی رسیده چه از لحاظ آموزشی و چه از لحاظ تربیتی مرهون تلاش و همت این قشر شریف و زحمت کش است. من دست این عزیزان را که با ابتکارات و ایده های نو آموزشی و تربیتی که مدارس را ادامه دادند می بوسم و امیدواریم همیشه سلامت باشند.

وی با بیان گزارشی از نحوه برگزاری مجلس شورای اسلامی و تجربیات موفقی که در این عرصه نصیب شهرستان شد و شناسنامه انتخابات شهرستان تدوین شد، ابراز امیدواری کرد: به زودی نماینده منتخب مردم فعالیت خود را در مجلس آغاز و با همکاری ادارات و نهاد های مرتبط موفق باشد.

وی با بیان اینکه امسال سال جهش تولید، به عنوان سیزدهمین سال است که به عنوان تولید یا اقتصادی نام گذاری می شود، عنوان کرد: ما به عنوان مجریان دولت باید در این راستا عمل کرده و در بهبود معیشت مردم بکوشیم. در واقع، آموزش و پرورش در فرهنگ سازی تولید باید کوشش بیشتری کند.

ساقی در مورد ویروس کرونا در کاشمر گفت: از اولین زمانی که ممکن بود، اقداماتی پیشگیرانه و تهیه لوازم مورد نیاز برای مقابله با کرونا را انجام دادیم و موفق شدیم جزءشهر هایی باشیم که در این زمینه مشکلی نداشته و حتی به شهرهای مجاور نیز کمک کردیم.

فرماندار کاشمر اعلام کرد: در مورد بزرگداشت مقام معلم تمامی مجموعه ادارات شهرستان آماده اند که هر اقدامی را که لازم است در صورت مجوز پروتکل های بهداشتی انجام دهند.

دراین جلسه مدیر آموزش و پرورش هم در مورد کلاس های مجازی و نحوه برگزاری آن گزارشی ارائه کرد. همچنین در مورد بزرگداشت مقام معلم و نحوه اجرای آن پیشنهاداتی را مطرح کرد و مورد نقد وبرسی قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار