فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی مرتبط با بیماری کووید۱۹ از سوی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران

شیراز (پانا) - معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی مرتبط با بیماری کووید۱۹ از سوی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی مرتبط با بیماری کووید۱۹  از سوی موسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «یونس قاسمی» گفت: به منظور مقابله با ویروس SARS-COV-۲ یا بیماری کووید ۱۹، مؤسسه ملی توسعه تحقیقات علوم پزشکی ایران (نیماد) فراخوانی در خصوص حمایت از طرح‌‌ های پژوهشی مرتبط با این موضوع را اعلام کرده است.

او افزود: مهلت فراخوان از ششم تا بیستم اردیبهشت سال جاری است و مجموع اعتبار این فراخوان هشتاد میلیارد ریال است و فرصت مغتنمی است تا پژوهشگران که دارای پروژه های بزرگ و نیازمند حمایت مالی قابل توجهی است از این طریق اقدام کنند، در این فراخوان مطالعات مشابه مطالعات دانشگاهی پذیرفته نمی شود، پژوهشگران می توانند مطالعات دانشگاهی در این حیطه را از طریق جستجو در سامانه کمیته ملی اخلاق در پژوهش ‌های زیست پزشکی بیابند.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه گفت: روش ارسال طرح، ثبت در سامانه مدیریت پژوهش این موسسه بوده و فقط گرنت اصلی مؤسسه فعال است.

پژوهشگران می توانند موضوعات اولویت ‌‌دار موسسه نیماد برای پذیرش طرح پژوهشی در این گرنت و جزئیات بیشتر را در وب ‌سایت این موسسه به آدرس http://nimad.ac.ir/content/۲۰۲/COVID-۱۹-Call مطالعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار