دبیر ستاد مبارزه با کرونا در بوشهر:

تأیید ابتلای ۱۱ مورد جدید به کرونا در استان بوشهر

بوشهر(پانا)- دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت با تأیید ابتلای ۱۱ مورد جدید توسط آزمایشگاه کووید ۱۹ در استان بوشهر، لیست مبتلا شدگان به این ویروس در استان تا روز سه‌شنبه ۹ اردیبهشت‌ماه به عدد ۲۳۷ رسید.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
تأیید ابتلای ۱۱ مورد جدید به کرونا در استان بوشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، سعید کشمیری گفت: در استان بوشهر، تاکنون ۱۴۰ نفر از ویروس کرونا به‌طور کامل رهایی یافته و ۷۴ بیمار نیز در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۴ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند ادامه داد: در حال حاضر ۱۲ بیمار مبتلا به کرونا نیز در بیمارستان‌های استان، روند درمانی خود را سپری می‌کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، جزئیات افراد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان را چنین بیان کرد: از ۱۱ بیماری که امروز به لیست مبتلایان به کرونا در استان بوشهر اضافه شد، ۶ مورد در شهرستان کنگان، ۳ مورد شهرستان بوشهر و ۲ مورد نیز در شهرستان دیّر به ثبت رسید.
کشمیری ادامه داد: از ۶ مورد مثبت امروز در کنگان یک خانم ۲۳ ساله و پنج آقای ۲۸، ۳۹، ۳۲، ۵۷ و ۲۹ ساله هستند که توسط مراکز بیماریابی شناسایی شدند و به‌جز آقای ۲۹ ساله که در بیمارستان بستری است، سایر افراد تحت مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد کرونا در بوشهر عنوان کرد: در شهرستان بوشهر نیز ۳ مورد جدید به آمار مبتلایان اضافه شد که از این سه نفر، آقایی ۲۷ ساله با سابقه مسافرت به شهرهای آلوده، از بیمارستان برای مراقبت خانگی ترخیص شده و دو نفر دیگر نیز مادر ۲۷ ساله و نوزاد ۱۸ ماهه‌اش هستند که توسط مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در حال حاضر در مراقبت خانگی قرار دارند.
کشمیری افزود: از ۲ بیمار شهرستان دیر نیز یکی آقایی ۲۹ ساله است که توسط مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد و دیگری نیز نوزاد ۹ ماهه و در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
وی خاطرنشان کرد: کرونا با هیچ‌کس تعارف ندارد و باید بدانیم که رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از شرکت در تجمعات عمومی، پرهیز از برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌های خانوادگی تنها راه شکست کرونا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار