در قالب طرح اطعام مهدوی صورت گرفت؛

توزیع همزمان ۱۵ هزار غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

تبریز(پانا) - مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی از توزیع همزمان ۱۵ هزار غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب طرح اطعام مهدوی خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
توزیع همزمان ۱۵ هزار غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد آذربایجان شرقی

به گزارش وبسایت خبری امداد، محمد کلامی در حاشیه توزیع همزمان ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در سطح استان اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی بخشی از رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان است که در ماه مبارک رمضان با هدف اطعام نیازمندان تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

وی گفت: آشپزخانه های مستقر در تبریز و شهرستان ها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا و با همکاری خیران و نیکوکاران در حال طبخ غذا در این طرح هستند و روزانه ۴۰۰۰ غذای گرم بین نیازمندان توزیع می شود.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته در روز سیزدهم ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد امام حسن(ع) ۸۵ هزار جیره خشک و اقلام بهداشتی بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع می شود.

کلامی با دعوت از مردم نیک اندیش استان برای پیوستن به رزمایش بزرگ بخشش ایرانیان در ماه مبارک رمضان، گفت: شرایط سخت نیازمندان که بر اثر شیوع ویروس کرونا تشدید شده را می توان با همت و اراده عمومی بهبود بخشید.

وی به روش های غیرحضوری مشارکت در این رزمایش اشاره کرده و افزود: مردم عزیز می توانند با شماره گیری کد #۰۴۱*۸۸۷۷* یا مراجعه به پایگاه اینترنتی emdad.ir و یا واریز وجه به شماره شماره کارت «۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۲۱» در این خیر کثیر سهیم شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار