نشست آموزگاران در خصوص آموزش مجازی دانش آموزان

بیرجند(پانا)- نشست آموزگاران مدارس مسلم بن عقیل و عدالت در خصوص آموزش مجازی دانش آموزان با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بیرجند برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد
نشست آموزگاران در خصوص آموزش مجازی دانش آموزان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بیرجند؛ نشست آموزگاران مدارس مسلم بن عقیل و عدالت در خصوص آموزش مجازی دانش آموزان با حضور مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بیرجند برگزار شد.

در این نشست محمدحسین یکه خانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند، پیشاپیش ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: 12 اردیبهشت ماه یادآور شکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند. در این ایام و با توجه به شیوع بیماری کرونا نیز معلمان با از خودگذشتگی و ایثار ثابت کردند هیچگاه تعلیم و تربیت دانش آموزان تعطیل نخواهد شد.

او همچنین با توجه به راه اندازی شبکه اجتماعی شاد خاطر نشان کرد: شبکه اجتماعی شاد، شبکه ای داخلی و متعلق به خود آموزش و پرورش است و می بایست تمامی معلمان و عوامل اجرایی مدارس در پیشبرد اهداف این شبکه و کاهش دغدغه های دانش آموزان و والدین عزیز آن ها تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار