رئیس سازمان دانش آموزی هرمزگان:

بستر لازم‌ جهت تدوین بسته تربیتی تشکل های سازمان دانش آموزی مهیا شده است

هرمزگان(پانا)- رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان از مهیا شدن بستر لازم‌ جهت تدوین بسته تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی در استان هرمزگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
بستر لازم‌ جهت تدوین بسته تربیتی تشکل های سازمان دانش آموزی مهیا شده است

اسماعیل خرامیده در گفتگو با پانا در این باره گفت: بسته تربیتی پیشتازان و تولید فیلم های یک دقیقه ای در شهرستان ها و مناطق استان تدوین می گردد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر تولید بسته تربیتی پیشتازان و با اشاره به جلسه ویدئو کنفرانس مدیران و معاونین سازمان دانش آموزی سراسر کشور اظهار کرد: در این جلسه تاکید شد سازمان دانش آموزی استان ها از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود خود جهت تولید بسته تربیتی پیشتازان، پانا و مجلس دانش آموزی با محوریت تولید فیلم‌های آموزشی یک دقیقه ای استفاده نمایند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان هرمزگان با بیان این که مشکلات ایحاد شده از شیوع ویروس منحوس کرونا با آموزش و تعلیم و تربیت در یک فضای مجازی مناسب در حال انجام است و از این چالش یک فرصت ساخته و با جدیت آموزش و مهارت پیگیری می شود گفت: یکی از اقدامات موثراستفاده از سامانه شاد بود که بستر مناسبی جهت ارائه آموزش های لازم فراهم کرده است.

وی خاطر نشان کرد: کارگروه تولید بسته تربیتی پیشتازان با حضور جمعی از مربیان و مدرسان با تجربه از سراسر استان تشکیل شده و جلساتی نیز از طریق فضای مجازی پیرامون هماهنگی و رفع هرگونه ابهام درخصوص این طرح تشکیل شده و شیوه نامه مربوطه به سراسر استان ارسال شده است.

این مسئول در پایان اظهار امیدواری کرد: در زمینه تولید و ساخت فیلم های آموزشی یک دقیقه ای توفیقات خوبی حاصل گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار