استاندار البرز : با اهتمام ویژه ای تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج را دنبال می کنیم<strong><span style="font-size:16px;">بهره برداری از کمربند شمالی کرج تا پایان سال</span></strong>

کرج (پانا) - استاندار البرز با بیان اینکه توجه ملی به تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج معطوف شده است از تخصیص اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومانی دولت از طریق فروش اوراق مشارکت برای این پروژه خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۷۷
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز : با اهتمام ویژه ای تکمیل پروژه کمربند شمالی کرج را دنبال می کنیم<strong><span style="font-size:16px;">بهره برداری از کمربند شمالی کرج تا پایان سال</span></strong>

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، عزیزالله‌شهبازی در بازدید از روند پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج که روز دوشنبه صورت گرفت، با اشاره به اینکه قدردان عزم و اراده شورای اسلامی و شهردار کرج برای به ثمر رسیدن این پروژه بزرگ هستم، افزود: بخش اصلی کار اجرایی این پروژه در شورای پنجم صورت گرفته است.

وی ادامه داد:شهردار کرج بخش عمده ای از وقت خود را برای این پروژه گذاشته چراکه از مطالبات اصلی مردم استان است که گشایشی برای گره های کور دیرینه ترافیک البرز باشد.

شهبازی با بیان اینکه اکنون جبهه های مختلف کاری پروژه کمربند شمالی کرج در حال فعالیت است، افزود: شهردار کرج با پشتیبانی شورای اسلامی شهر، قول دادند که این پروژه بزرگ و مهم تا پایان سال مورد بهره برداری قرار گیرد.

استاندار البرز عنوان کرد:شهرداری کرج برای آسایش مردم، این آزادراه ۱۷.۵ کلیومتری را در دستور کار قرار داده که پل عظیمی نیز در آن وجود دارد.

وی گفت: از دکتر نوبخت معاون رییس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور نیز به نیابت از شهردار و شورای اسلامی شهر کرج برای کمک به پیشرفت این پروژه، قدردانی می کنم.

بهره برداری از کمربند شمالی کرج تا پایان سال

شهردار کرج نیز در این بازدید گفت:پیشرفت فیزیکی پروژه کمربند شمالی کرج اکنون به ۵۰ درصد رسیده از این رو از استاندار محترم البرز برای حمایت و پشتیبانی در راستای تکمیل پروژه قدردانی می کنم.

کمالی زاده ضمن قدردانی از اعضای شورای پنجم شهر کرج برای حمایت های صورت گرفته،افزود:در تباصر بودجه امسال، تکمیل این پروژه جزو تکالیف ما است.

وی اظهار کرد:استاندار محترم البرز هماهنگی لازم را با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور جهت تزریق اعتبار دولتی برای تکمیل این پروژه داشتند، که امید است با این اقدام بهره برداری از این پروژه را تا پایان سال داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار