افزایش آمار فوتی‌های کرونا در فارس به ۸۲ نفر +فیلم

شیراز (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پرشکی شیراز با اشاره به بررسی هزار و ۳۹۵ نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی کروناویروس در استان در ۲۴ ساعت گذشته، گفت: از این تعداد، ۷۸ مورد مثبت اعلام شده است.

کد مطلب: ۱۰۴۹۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش آمار فوتی‌های کرونا در فارس به ۸۲ نفر +فیلم

عبدالرسول همتی با حضور در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آخرین آمار مربوط به وضعیت کروناویروس در استان فارس را با خبرنگاران اعلام کرد و افزود: با شناسایی موارد جدید، آمار مبتلایان در استان فارس به سه هزار و ۴۳۹ مورد افزایش یافت.

او ادامه داد: از مجموع ۷۸ مورد جدید شناسایی شده در روز گذشته تاکنون، ۴۱ مورد مربوط به شیراز؛ آباده و کوهچنار هر کدام چهار مورد؛ مهر دو نفر؛ مرودشت، فراشبند، زرقان، ارسنجان، خرامه و سروستان هر کدام یک نفر بوده و مابقی آمار نیز مربوط به دیگر دانشگاه ها و داننشکده های علوم پزشکی استان فارس بوده است.

معاون بهداشت دانشگاه همچنین با ابراز تاسف از مرگ سه نفر از مبتلایان طی ۲۴ ساعت گذشته که مربوط به مبتلایان شیراز، آباده و پاسارگاد بوده اند، از افزایش آمار موارد مرگ و میر در استان به ۸۲ نفر خبر داد.

دکتر همتی در ادامه گفت و گوی رسانه‌ای خود در استودیو سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز به آمار موارد بهبود یافته اشاره کرد که تاکنون ۷۷۶ مورد بوده و افزود: هزار و ۹۸۲ نفر از مبتلایان نیز در قرنطینه خانگی بوده و سلامت آنان به صورت منظم پیگیری می‌شود.

او در ادامه از خانواده‌ها خواست تا مسایل مهمی مانند واکسیناسیون، به ویژه در کودکان زیر پنج سال را جدی گرفته و در این زمینه وقفه‌ای صورت نگیرد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پرشکی شیراز هم‌اکنون بیش از هزار و پانصد مرکز واکسیناسیون در استان فعال بوده که در بخش‌های جداگانه از مراکز مربوط به پذیرش مراجعان مشکوک به کووید ۱۹، پذیرای افراد برای انجام واکسیناسیون هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار