معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

رفتار خیرین استان در مقابله با کرونا ایثارگرانه بود

کرمانشاه (پانا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه با اشاره به جمع آوری کمک های میلیاردی، خیران به آسیب دیدگان تبعات بیماری کرونا گفت به طور متوسط در هر شهرستان بین 40 تا 50 میلیارد تومان کمک شده که رفتار ایثارگرانه و مشتاقانه خیران را برجسته می کند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد
رفتار خیرین استان در مقابله با کرونا ایثارگرانه بود

به گزارش اداره استانداری کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار در نشست ساماندهی کمک های مردمی مقابله با کرونا اظهار کرد: به دنبال ایجاد سامانه ای متمرکز برای کمک رسانی به افراد نیازمندی هستیم که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند.

وی با اشاره به جلوه های ایثارگرانه مردم در استان کرمانشاه گفت: خیرین در این مدت کمک نقدی و‌ غیر نقدی قابل توجهی داشته اند و برخی نیز در مسیرهای دیگری کمک کردند که نمونه آن در پاوه روی داد و سه و نیم میلیارد اجازه بهای فروشندگان بخشیده شد.

الهی تبار با تاکید بر اینکه تلاش مدیریت استان ایجاد امکانات برای رسیدن کمک ها به نیازمندان واقعی است افزود: تعدادی از افراد نیازمند در استان تحت پوشش هیچ نهادی نبوده و پرداخت حمایتی نیز دریافت نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت مقابله با کرونا در هر شهرستان بطور متوسط بالای ۴۰ میلیارد کمک مردمی جمع آوری شده است و بطور مشخص سپاه کمک های خود را در بین ۲۸۰ هزار نفر نیازمند توزیع کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در پایان این نشست با بیان اینکه وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی مسئولیت رفاه عمومی را بر عهده دارد تاکید کرد: مدیریت اداره کار استان موظف شده در روزهای آینده سامانه ای را برای شناسایی نیازمندان و هدفمند شدن کمک های خیرین را فراهم کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار