توزیع بسته‌های آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان مناطق روستایی زنجان

زنجان (پانا) - سرپرست معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش زنجان با حضور در برخی مدارس روستایی گفت حتی در سخت ترین شرایط، معلمان پر تلاش استان برای استمرار آموزش و پرورش دانش آموزان محصور به محدودیت ها و کمبودها نخواهند شد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۶۸
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بسته‌های آموزشی و بهداشتی به دانش آموزان مناطق روستایی زنجان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، صیاد سلامی سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان به همراه روسای ادارات زیر مجموعه، با حضور در برخی مناطق روستایی محروم زنجان، ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی، بسته های آموزشی و بهداشتی ویژه ایام تعطیلی مدارس را به دانش آموزان این دبستان اهدا کرد.
سلامی در این بازدیدها ضمن مشاهده وضعیت فضای آموزشی و بهداشتی مدرسه، گفت و گویی صمیمانه با معلم و دانش آموزان داشته و از نزدیک در جریان مشکلات موجود قرار گرفت.
بررسی شرایط آموزشی مدارس روستایی و اطلاع از کم و کیف مشارکت دانش آموزان در آموزش های در حال جریان شبکه های تلویزیونی و مجازی با محوریت « شبکه اجتماعی شاد » از اهداف این برنامه بود که در روزهای آتی نیز تداوم خواهد داشت.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی استان در پایان با قدردانی از همه نیروهای آموزشی و اجرایی مدارس به ویژه معلمان مناطق روستایی محروم، تلاش بی وقفه کارشناسان و مدیران ذی‌ربط را در کاهش حداکثری کاستی ها و ایجاد فرصت برابر جهت ارائه آموزش به دانش آموزان روستایی با استفاده از همه ی پتانسیل و امکانات رسانه ای در دسترس را خواستار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار