پیوند بین خانواده و فعالیت‌های پرورشی با تولید محتوا

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد با توجه به اینکه در شرایط فعلی دانش آموزان و خانواده هایشان به سمت فضای مجازی رفته اند، تولید محتوای پرورشی باید در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
پیوند بین خانواده و فعالیت‌های پرورشی با تولید محتوا

صدیقه مرادی، در گفتگو با پانا گفت: در این برهه از زمان مسئولیت سنگینی به عهده داریم و باید فضای مجازی را برای دانش آموزان و اولیاء به فرصت تبدیل کنیم.

مرادی تولید فیلمهای کوتاه، کلیپ، و پیام‌های اخلاقی را از بهترین مواردی دانست که می تواند برای نسل جوان ما مثمر ثمر باشد و ادامه داد: در این راستا باید از ظرفیت سازمان دانش آموزی و خبرگزاری پانا به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی، خبرگزاری پانا را بهترین بستر برای تولید محتوا و نشر اخبار دانسته و افزود: خبرنگاران جوان با ورود به میدانهای مختلف نشان دادند می توانند جامعه را به سمت آرامش بیشتر هدایت کنند.

مرادی گفت: با توجه به ارتباط با خانواده ها، پیامهای اخلاقی اعتقادی و پیشگیری از رفتارهای پرخطر دانش آموزان و بازی‌های یارانه ای مفید، مورد نیاز می باشد.

وی گفت: اگر این محتوا و تولیدات را نداشته باشیم کاری نکرده ایم.

مرادی افزود: اجرای جشن تکلیف و ارائه برنامه های کاربردی در این خصوص در فضای مجازی از جمله کارهایی است که در حال تنظیم جهت ارائه به دانش آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: لازم است همکاران از محتواهایی استفاده کنند که برای دانش آموزان جذاب و قابل استفاده باشد و آنان را به انجام یک فعالیت در منزل ترغیب کند و حتی بهتر آن است که محتوای پیشنهادی، خانواده را هم همراه با دانش آموز به حرکت و انجام فعالیت ترغیب نماید.

مرادی ضمن اشاره به فعالیت کانونها و ارائه برنامه های متنوع گفت: تهیه فیلم و کلیپ باید به شیوه ای جذاب صورت گیرد تا دانش آموزان بهره کافی را از آنها ببرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار