معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مقدمه انتقال مفاهیم تربیتی به دانش‌آموزان است

تهران(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه ویدئو کنفرانسی که با حضور روسای ادارات مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی با کارشناسان مراقبت مناطق تشکیل شد، اعلام کرد حضور در شبکه شاد بهترین فرصت جهت انتقال مفاهیم تربیتی به دانش‌آموزان و اولیاست.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد
پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مقدمه انتقال مفاهیم تربیتی به دانش‌آموزان است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران سید مجتبی هاشمی گفت: شرایط موجود بهترین فرصت را برای تولید و انتشار محتواهای مختلف از جمله آموزش علمی مهارتهای زندگی با جامعه هدف دانش‌آموزان و اولیای آنان فراهم آورده است. اگر با دقت نسبت به تولید محتواهای علمی در حوزه مراقبت در آسیب‌های اجتماعی گام برداریم و کیفیت ارائه این مطالب مخاطب پسند باشد، موفقیت بزرگی در این عرصه نصیب برنامه‌ریزان آموزش و پرورش خواهد شد.

او با تاکید براینکه حضور در شبکه شاد بهترین فرصت جهت انتقال مفاهیم تربیتی به دانش‌آموزان و اولیاست، ادامه داد: نیاز مبرم امروز دانش‌آموزان و اولیا، کسب آگاهی های لازم در آموزش مهارت های زندگی است و مناطق با توجه به ظرفیت‌های موجود در تولید محتوای کیفی گام بردارند تا حتی المقدور بتوان نیاز این گروه وسیع جامعه را برطرف کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار