حضور معلمان مناطق عشایری استان گلستان در کلاس‌های درس با رعایت فاصله اجتماعی

تهران (پانا) - معلمان و راهبران آموزشی مناطق عشایری استان گلستان با حضور در کلاس‌های درس مناطق مرزی و محروم با رعایت فاصله اجتماعی مانع از عقب افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان می‌شوند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور معلمان مناطق عشایری استان گلستان در کلاس‌های درس با رعایت فاصله اجتماعی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این ویروس کرونا، تعداد زیادی از اصناف و مدارس را تعطیل کرده، استفاده از ابزارهای رسانه‌ای و دنیای دیجیتال پررنگ‌تر شده است به طوری که آموزش‌های دانش‌آموزان به شکل مجازی دنبال می‌شود اما هستند دانش آموزانی که حتی از تلویزیون هم بی‌بهره‌اند چه برسد به تلفن هوشمند همراه تا مانند بسیاری از هم سن و سالان خود آموزش‌ها را به شیوه مجازی دریافت کنند.

تحصیل 16هزار دانش‌آموز عشایر در استان گلستان

استان گلستان دارای 16 هزار دانش‌آموز عشایری است که تعداد کثیری از آنها فاقد هرگونه امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تحصیل در بستر فضای مجازی‌اند بر همین اساس این روزها، معلمان و راهبران آموزشی مناطق عشایری گلستان با خودرو شخصی و پیمایش ده‌ها کیلومتر و حتی پیاده روی طولانی در این مناطق مرزی و محروم، خود را به دانش آموزان رسانده و جزوات آموزشی و درسنامه‌ها را در اختیار آنها قرار می‌دهند تا مانع از عقب افتادگی تحصیلی آنها شوند.

این معلمان و راهبران آموزشی فداکار می‌گویند که توفیق دانش‌آموزان برایشان مایه سربلندی و مباهات و عدم موفقیت و ترک تحصیل آنها برای‌شان چیزی جز دلتنگی و اندوه به همراه نخواهد داشت. از این رو تعدادی از این معلمان و راهبران آموزشی، با حضور در مناطق محروم استان، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی، دروس را برای دانش‌آموزان تدریس می‌کنند و هدف‌شان این است که عدالت آموزشی محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار