شکوهی: باید از همه فرصت‌ها برای هم‌افزایی ظرفیت‌های سامانه نماد و شبکه شاد استفاده کنیم

تهران (پانا)‌ - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شبکه شاد اکنون بخش قابل توجهی کاربر دارد که از فضای شبکه شاد برای یاددهی و یادگیری بهره می‌برند تاکید کرد که باید از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در جهت هم افزایی ظرفیت‌های  سامانه نماد و شبکه شاد استفاده شود.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
شکوهی: باید از همه فرصت‌ها برای  هم‌افزایی ظرفیت‌های سامانه نماد و شبکه شاد استفاده کنیم

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، جلسه بررسی سامانه نظام مراقبت دانش‌آموزان ( نماد) در خصوص وضعیت موجود و برنامه‌های پیش‌رو، مشکلات موجود در فرآیند اجرا از صف و ستاد، نقاط ضعف و قوت و انتظارات با توجه به استقرار شبکه شاد در آموزش و پرورش و ضرورت‌های اتصال این سامانه به شبکه شاد به ریاست مسعود شکوهی، مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و با حضور سایر اعضا در سالن جلسات معاونت پرورشی و فرهنگی برگزار شد.

شکوهی در این جلسه گفت: از زحمات کارشناسان و اعضای کمیته‌ها در بخش‌های علمی و اجرایی و همچنین بخش فنی، پشتیبانی و راه‌اندازی این سامانه تقدیر و تشکر می‌کنیم.

او افزود: باتوجه به اینکه سامانه نماد یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های محوری اداره کل امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی محسوب می‌شود و همچنین هر سامانه‌ای ممکن در ابتدای فرآیند استقرار با مشکلاتی مواجه باشد اما همه باید تلاش کنیم تا اشکالات و معایب این سامانه به نحو مطلوب رفع شود است.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: همچنین همه دست اندرکاران فنی و علمی در گام بعدی با توجه به ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش باید زمینه‌های اتصال سامانه نماد به شبکه شاد را بررسی و روند اتصال هرچه سریعتر آن را تسهیل کنند.

او بیان کرد: همان طور که می‌دانید شبکه شاد اکنون بخش قابل توجهی کاربر دارد که از فضای شبکه شاد برای یاددهی و یادگیری بهره می‌برند بنابراین باید همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها در جهت هم‌افزایی ظرفیت‌های سامانه نماد و شبکه شاد استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار