بازدید مسئولین از روند اجرای پروژه متروی مشهد- گلبهار

چناران (پانا) -مسئولین شهرستان چناران و گلبهار با حضور در مسیر متروی مشهد- گلبهار از فازهای مختلف این پروژه ملی بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مسئولین از روند اجرای پروژه متروی مشهد- گلبهار

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، در این بازدید که با حضور حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه گلبهار، امامی نماینده منتخب مجلس شواری اسلامی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران گلبهار و جمعی از مسئولین از مسیر مترو مشهد-گلبهار انجام شد گزارشات لازم از روند اجرایی پروژه ارائه شده و در این بازدید میدانی نحوه فعالیت قطعات مختلف پروژه بررسی شد.
هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار با اشاره به اینکه در شرایط تحریم کشور حتی یک روز هم روند اجرای پروژه در طول مسیر متوقف نشده است، افزود: با توجه به رشد جمعیت در افق جمعیتی دیده شده در طرح جامع تفصیلی گلبهار و مشکلاتی که در حال حاضر برای تردد مردم گلبهار به کلان شهر مشهد وجود دارد تکمیل و بهره برداری از مترو در اولویت اول شرکت عمران قرار دارد.
وی اختصاص اعتبارات بیش تر و جاری شدن فایناس را موجب تسریع در تکمیل پروژه مترو عنوان کرد و گفت: پیگیری های لازم در این خصوص در حال انجام است که امیدواریم با همکاری نماینده منتخب مردم در مجلس روند اجرای پروژه با شتاب بیش تری انجام شود.
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار همچنین در خصوص آخرین اقدامات انجام شده در مسیر متروی گلبهار- چناران نیز اذعان کرد: با توجه به موافقت شواری عالی حمل و ترافیک کشور با امتداد متروی مشهد- گلبهار به شهر چناران مطالعات امتداد مسیر مترو در حال انجام است.
حجت الاسلام و المسلمین غلامی امام جمعه گلبهار با اشاره به اینکه مترو یک ظرفیت بالقوه و یکی از نیازهای اساسی برای حل مشکل تردد مردم گلبهار به مشهد مقدس است، افزود: قطعا باید تکمیل و بهره برداری از مترو به عنوان اولویت اصلی مسئولین و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل باشد چرا که مردم مشکلات زیادی را متحمل شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه گلبهار شهری مستعد و مهاجرپذیر است، روند رشد جمعیت براساس آمار کارشناسان ذی‌ربط بسیار بالاست که باید در این جهت همه مسئولین با همدلی و همزبانی نسبت به تحقق خواسته مردم یعنی آغاز به کار مترو مشهد- گلبهار اهتمام داشته باشند.
امامی نماینده منتخب مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید در جریان روند اجرای پروژه متروی مشهد - گلبهار قرار گرفت و افزود: قطعا بهره برداری از پروژه مترو تحولی بزرگ برای برای شهرستان چناران و بالاخص شهر جدید گلبهار خواهد داشت.
وی با اشاره به اینکه پیگیری های لازم برای به ثمر رسیدن مترو مشهد - گلبهار در مجلس انجام خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: قطعا پروژه ملی مستلزم نگاه ملی است و ما به عنوان نمایندگان مردم این خواسته مردمی را پیگیری خواهیم کرد تا علاوه بر حل مشکلات حمل و نقل ظرفیت های دیگری برای شهر جدید گلبهار گشوده شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار