در بردخون

اقدام آموزگار بردخونی برای آموزش رایگان

بردخون،بوشهر(پانا)_آموزگار دبستان بنت الهدی بردخون گفت برای رضای خدا به آموزش رایگان می پردازم.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
اقدام آموزگار بردخونی برای آموزش رایگان

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش بردخون ، سیده زهره موسوی در گفتگویی اظهار کرد: پیشرفت جامعه نیازمند مشارکت همگانی و تلاش همه اقشار است و اگر می خواهیم کشوری توسعه یافته داشته باشیم، باید با تمام وجود فعالیت کنیم.

آموزگار دبستان بنت الهدی بردخون افزود: همیشه به این فکر بودم که بتوانم به صورتی به مردم خدمت کنم و زمانی که در جایگاه آموزشی قرار گرفتم این فرصت برایم ایجاد شد تا مصمم تر از گذشته در این مسیر قدم بردارم.

وی هدف از فعالیت آموزشی را هموارسازی امور و خدمت به مردم دانست و اضافه کرد: اگر هرکس بتواند گامی در راه آبادانی کشورش بردارد و اندوهی از مردم کم کند دردها کاهش می یابد و پیشرفت ها بیشتر می شود.

موسوی ادامه داد: وقتی احساس کردم دانش آموزان در درس ریاضی مشکل دارند تصمیم گرفتم در ماه مبارک رمضان برای دانش آموزان در این درس آموزش هایی برگزار کنم تا ذخیره ای برای آخرتم باشد.

این آموزگار ابتدایی گفت: در اصل قصد داشتم برای خانواده های محروم و بی بضاعت کلاس برگزار کنم اما شرایط جدید و شیوع کرونا باعث شد شیوه این کار را تغییر دهم و کلاس ها به صورت آنلاین و مجازی باشد و جامعه هدف را همه دانش آموزان منطقه قرار دادم.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح شاید برخی از دانش آموزان بی بضاعت فراموش شوند زیرا این افراد توان تهیه گوشی هوشمند را ندارند و با وجودی که دوست دارند از این آموزش ها بهره ببرند اما قادر نیستند.

موسوی ابراز داشت: به دلیل این موضوع تصمیم داشتم با همراهی همسرم ماهی دوبار به روستاهای تابعه سفر کنم و به دانش آموزان نیازمند درس دهم اما شرایط جدید موجب شد تا از این تصمیم دست بردارم.

آموزگار دبستان بنت الهدی صدر افزود: بر اساس شرایط جدید روزهای پنج شنبه و جمعه از ساعت 3 تا 5 عصر آموزش ها را به صورت مجازی انجام می دهم و تلاش می کنند پاسخگوی دانش آموزان منطقه باشم.

وی بیان کرد: من در این جامعه رشد کرده ام و به مردم دیارم مدیونم و اگر بتوانم در راستای شغل و فعالیتم به آنان کمک کنم بسیار مسرور و خوشحال می شوم و آن را زکات علم خود می دانم.

موسوی خاطرنشان کرد: پرداختن به امور خیر را ادامه می دهم و اگر خدا قبول کند از هر فرصتی برای خدمت به مردم و بویژه دانش آموزان بهره می برم و امیدوارم خداوند یاریم دهد تا بتوانم رضایت پروردگار و مردم را کسب کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار