وضعیت کرونا در لرستان عادی نشده است

خرم‌آباد(پانا)-به گفته استاندار لرستان وضعیت ما عادی نیست، مردم باید همچنان در خانه بمانند و به جز موارد ضروری با رعایت فاصله اجتماعی از منازل خارج نشوند.

کد مطلب: ۱۰۴۹۱۱۴
لینک کوتاه کپی شد
وضعیت کرونا در لرستان عادی نشده است

سیدموسی خادمی روز یکشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد:‌ مبارزه و کنترل این بیماری نیازمند رعایت اصل خودمراقبتی توسط مردم است.

وی با اشاره به برخی مصوبات این جلسه عنوان کرد: مقرر شد تمامی شهرستان های کشور با توجه به میزان شیوع بیماری، درصد بستری بیماران و تعداد فوتی های هر منطقه از نظر سلامت در یکی از وضعیت های سفید، زرد یا قرمز طبقه‌بندی شوند.

وی ادامه داد: در این طرح به جای اینکه مبنا استانها باشند، شهرستان ها مورد توجه قرار می گیرند و شهرستان هایی که در وضعیت سفید باشند تا حدودی رفع محدودیت می شوند و امکان بازگشایی برخی مراکز مذهبی در مناطق مورد نظر وجود دارد.

خادمی گفت: هدف نهایی مصوبات ستاد مقابله با کرونا کمک به عملکرد بهتر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی برای مبارزه با این بیماری و خدمات رسانی به مردم است، بنابراین مدیران دستگاه های اجرایی با پیگیری مصوبات ستاد، در صورت برخورد با هر گونه مشکل ضمن اطلاع رسانی به ستاد در جهت رفع آن اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار